30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Min kompis är på Bb och smsade imorse att hon väntade på snitt. Det är tvillingar och de skulle eg komma i slutet av maj. Hoppas att allt är bra med dem!
Min kompis är på Bb och smsade imorse att hon väntade på snitt. Det är tvillingar och de skulle eg komma i slutet av maj. Hoppas att allt är bra med dem!
Tvillingbebisarna mår bra, min vän kräktes en massa efter snittet så det var därför hon inte hörde av sig. Skönt att bebbarna har det bra iaf! Lite ofint av dem dock att de kom så tidigt så jag inte hunnit fixa klart deras presenter Jag virkar taxar åt dem och har bara hunnit virka en ännu...
Kram på er som har det stökigt just nu!
Härligt Uppi!
Bra gjort Vi4! Hur går det med mamma?
Skönt Snow, då blir det spruta och sen...
Firren: Vin och Fl är väl inte så tokigt
Det finns ett anat preparat hos hälsokostarn, flytande men snällt mot magen. Jag provade alla sorter men fick diarré av alla (!) så jag härdade bara ut och lagade mat i gjutjärnsgrytan varenda dag.
Heja kaz!
H gick också upp 400g/v i början (iaf i typ två veckor). Just då helammade jag men efter ett par månader blev del deltidsamning och på ett sätt var det rätt praktiskt. Jag kunde vara borta en stund och maken kunde ändå hålla H nöjd Beroende på var man var så kunde jag amma/flaskmata så det var smidigt för oss iaf...
Hur går det med mjölkstockningen? Har du testat amningste? Weledas är kanonbra! Har du någon pump? Med H hade jag en handpump som inte passade mina tuttar alls, med N köpte jag en underbar elpump. när jag fick mjölkstockningskänning så sög den ur alltihop och sen funkade det igen. Underbart efter allt mjölkstockningsont med H!
Hurra för ansökan Vi4! Imponerande!
Jag fick fundera lite innan jag kom på att Billa förmodligen menade Troligt För som johlinn säger så bär ju hb syret.
Japp, det hände nåt med kläderna 2007!
Billa Jag fattade ju innebörden iaf