30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Han har inga problem alls nu ska tilläggas!
Han har inga problem alls nu ska tilläggas!
Bra jobbat A, inte så tokig ide alls!
Asap: Jag vet ju det, men kom ändå att tänka på lille Evert med hälsenorna.
Hahaha, från 25 fram till 34-35 fick jag visa leg varje gång. De var alltså hänsynsfulla även mellan 22 och 25 där man helst vill se vuxen ut .
Kasperina: Vilken vecka är du nu? Vid v 28-30 hade jag precis som du, men sen lugnade allt ner sig tills det var dags, 6 dagar före bf. Önskar dej ett liknande förlopp!
Och sen kommer det en ny charmerande fas strax efter femårsdagen, eller också är det helt enekelt så att H tar ett nytt steg när vi är hemma på loven och hon har tid att utvecklas och testa nya grejor Maken brukar ju säga att man inte ska ropa hej förrän de fyller 30, och så är detnog även om det är olika bekymmer i olika faser...
Chiq: Att aupairen inte ser samma som ni verkar sunt, när barnet är tryggt testar det mer nya grejor och lever ut sina känslor - får jag höra när H är gräsligast med mig iaf!
Pysslig: Jag brukar försöka poängtera i sådana situationer att det ibland är så att mamman har rätt så det är bra att lyssna på mig Rub it in, bara!
Asap
Sarah: Var bor du? På västkusten och i Sthlm finna akupunktur mot kolik. H blev en helt annan unge! Dessutom fattade jag efter mattipsen hos akupunktören att H inte tålde fullkorn. Titta in på www.aqpunktur.se och läs matråden även om ni bor för långt bort!
Hahaha, jag brukar också prya som fyrbarnsmamma emellanåt. Så länge det inte är något mindre barn än N så går det ju bra Bada med fyra barn är min specialitet, har gjort det några gånger de sista veckorna