Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

Glassgrisen: Jag röstar för snabbt övergående fas! Jaa, plocka leksaker kan man ju inte få nog av

När jag väntade H så var jag helt inställd på att gå över. I vårt landsting får man gå över max 18 dagar så ja ställde in mig på att det var den dagen som gällde. Tror ni jag blev förvånad när hon kom 6 dagar före bf istället? Jag var ju inte klar med nåt. Slemproppen gick två dagar innan - då åkte jag genast och köpte bebiskläder Jag pluggade ju tills dagen innan slemproppen gick så jag hade inte haft tid ju...  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Barba: Om J2 har ont i magen så gå på akupunktur! Visst bor du i/nära Sthlm? Det finns en i Sthlm och en på västkusten som får göra det på bebisar. H blev en helt ny unge på tre dagar! De sticker 3sekunder i simhuden mellan tummen och pekfingret... Om jag missat var du bor så kolla in kostråden på aqpunktur.se. Man tar bort "allt" i en vecka eller två och lägger sedan till en sak i taget för att veta vad det är som inte funkar (om det är något). H tålde inte fullkorn, och gör det fortfarande inte...

• Piggley Wink

Choquit: Weledas amningste är toppen! Fänkål, anis och nåt mer...

Galia: H livade upp många tråkiga matteföreläsningar när hon låg i magen, mina klasskompisar i 20-årsåldern var helt fascinerade!

• Piggley Wink

Härligt att läsa om era syskonbeskrivningar. Det är precis så här också, Båda avgudar varandra på sitt sätt. Det är ren och skär lycka när de träffas efter att ha varit ifrån varandra (typ på natten eller på fsk). Det lyser om dem när de ser varandra!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8