Galia: Tack för din ärlighet! Jag gillar starka färger (för annars ser jag lätt ut som jag är jättesjuk, har jag ljusblått på mig så kommer folk fram och frågar hur jag mår), men funderade också över volangerna... Det är gratis frakt så jag kan ju alltid skicka tillbaka den om den inte funkar. Men jag gillar inte att de inte visar den på någon modell, det är svårt att gissa hur lång den är. 85 cm - hur långt är det på en klänning
Skönt att du mår bättre, man blir ju galen av att må illa . Jag har också lågt bt, jag fick en allergisk reaktion i v 16-17, förmodligen av hostmedicin men jag svullnade (händer och läppar) och det kliade som f*n på händerna mm. På vc fick jag tavegyl (det var söndag) men på måndagen ringde jag mvc och frågade och de tog dit mig akut och tog en massa prover. Bt hade ökat till typ normalt och lite till så då blev de oroliga. Allt var ok och ett par dagar senare var bt lågt igen så det var inget men tydligen är det mer det relativa blodtrycken ärn just att det måste vara högt...