30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Sara: UScha vilken natt!!!
Nä, nu är det helt klart dags för lite fler bebisar i tråden, förutom Barba2 som ska lyda mamsen och stanna ett tag till!
Sara: UScha vilken natt!!!
Nä, nu är det helt klart dags för lite fler bebisar i tråden, förutom Barba2 som ska lyda mamsen och stanna ett tag till!
Aigee: Vi har en jättebra skötväska som min mamma sytt, men oftast slänger vi bara ner en ziplockpåse med blöjor, våtservetter och ett underlägg i en ryggsäck eller under vagnen. OM jag inte hade haft min nuvarande skötväska hade jag nog kört på en vanlig snygg väska som man kan ha sedan.
När jag och Julia låg på BB bäddade maken och Agnes babykorgen och lade fram gosedjuret som Agnes och han hade köpt till bebisen när de var på universeum någon månad innan hon föddes.
Juni: Jag är inte så smart alla gånger. När du skrev att SD är mentala så började jag fundera över vad Sverigedemokraterna hittat på idag....
Skönt att du kunde skriva tentan och att du får njuta av en god middag med maken!!!
Ela: EN mycket klok bm som förstår vad du behöver!!!
Lena: Vila har du inte hört talas om eller?
Juni: Hoppas att ni får en trevlig dag!
Här regnar det från sidan idag, var ute på promenad med barnen förut och det var synnerligen otrevligt!
Cissi: Tack!
Här är det isgata, eller var imorse i alla fall. nu skiner solen så det är nog rätt ok. SKönt att man inte behövde ut med bilen imorse. Ska iväg imorgon men kanske maken kan byta däcken ikväll.
Åh vad jag lider med er, Aigee och Lena! Det är vedervärdigt att bara gå och vänta och känna efter hela tiden!!!
Lena: Jotack, rätt ok faktiskt. Var på koll i fredags och då såg allt bra ut vilket känns jättebra!
Har gått en promenad i solen idag, jätteskönt att äntligen kunna röra lite på sig!
Aigee: Håller tummarna här med och inte bara på fb!
Lena: Japp, börjar jobba 8/11.
Juni: Du kan få ha mig som smskompis om du vill. Jag inboxar mitt nummer.
Vi planerar för RUT men har inte kommit igång, vill bli klara med renoveringen först!
Föresten såg jag på fb att aigee kommit hem igen utan bebis....