30+ som väntar/har fått syskon, del 8
HM har halva reapriset i webshopen, tror det fanns lite mammakläder för er som inte tänker avhysa era små än
HM har halva reapriset i webshopen, tror det fanns lite mammakläder för er som inte tänker avhysa era små än
Aurora
Har ni sett den här: http://www.5smaapor.se/sv/product/565/Babylonia-hangmatta supermysig!
Idag var vi och kollade in bilbarnstolar, in kommer en familj med en syskonvagn (gissningsvis med tvillingar i men de sov så jag är inte säker. Tror det var en BT. Framtill satt en extra syskonsits till storasyskonet och han satt som en kung
Härligt Lady! Håller tummarna såklart!
Jag undrar också om du får några mediciner/hjälp Lady, Bettan fick ju det efter många missfall
Å vad härligt hormonstinn!
R vad läskigt Lena, både grannen och arbetskamraten . Makens arbetskamrat på förra jobbet blev LÄMNAD på BB, strax efter andra barnet var fött. Pappan hade träffat en annan
Idag har vi haft en underbar dag! Inte en enda konflikt om lillebror och hur man hanterar honom! Helt fantastiskt! Däremot hade vi någon om vad och när man ska äta men det rör mig ju liksom inte på samma sätt. Ang maten så kan jag ju bara säga till henne att "nu är det såhär".
Kram Lycklig
Sara: Nej,tyvärr har jag inte blandat ihop fiktion och verklighet
Vi hade tio barn och det funkade kanon, iofs hade vi utekalas i juni.
Nu ligger N och hostar, H har precis blivit av med sin - första natten utan Mollipect