30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Juni, tack för ett gott skratt.... snuskhummer Hur gick det för pappsen att komma hem?
Ela, jobbigt med svärisarna, men skönt att få skriva av sig! Förstår också att det blir ett extra hugg i hjärtat när man önskat sig så mycket mer, av saknad för vad man själv skulle ha haft..... Själv önskar jag nog att både mina föräldrar och svärisarna skulle varit någon bra blandning av varandra så att säga Skönt i alla fall att du inte är ensam om dessa känslor! Och att du har andra runt om dig att älska och bli älskad av!
Här är det gråtrist och ungarna har väl vaknat typ 100 gånger inatt..... ZzzZzz.... var det fullmåne eller?? Har en hel del småpyssel idag, sen måste jag fundera på nästa steg i min marknadsföring, vill ha kunder nu! Har två kunder de närmsta veckorna men det täcker ju knappast alla utgifter jag haft Ena är en kille som vill ha fina porträtt till sin fru. Frun är fotograf.... Hmmm.... vet inte vad jag skulle tycka om T kom hem med bilder på sig själv. Slöseri med pengar typ? Men sen kanske jag ska fota deras (andra) bröllop, gissningsvis beror det på vad frugan tyckte om att han varit hos mig för att bli fotad...?
Vet inte om jag skrev det, men vi har fått brev om att A ska till skolan "snart" - 2012. När hände det här!? I januari ska vi på besök med honom, då ska han också "utvärderas". De kollar alla barn rätt långt innan, för att se vart de befinner sig utvecklingsmässigt både i språk och annat. Bra tycker jag, det är för att kunna sätta in extra åtgärder och resurser om det behövs så att alla har samma möjligheter att lära. Vi får väl se vart vi är 2012....