30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Vi delar ofta på barnen, både på helgerna och på vardagarna. Kanske bara en liten stund.
Det är bra för oss alla!
Vi delar ofta på barnen, både på helgerna och på vardagarna. Kanske bara en liten stund.
Det är bra för oss alla!
Håller helt med Asap, och våra tjejer delas på en del när de leker hos olika kompisar
Mosing: jahaja. "Lilla G". De två resterande bokstäverna är? ry, un, ro...?
Vi5, usch så jobbigt! Svårt att komma till rätta med mardrömmar Du har inga planer på att sluta amma lillA?
Anceka, bara att gratulera! Vi hade också en bra natt. G åt kl 21 och sov sedan till 02.30, sen mat vid 4 och så vid 6 tror jag. Men det där längre sovpasset gör ju susen (för mig alltså). Jag har annars på sistone ammat henne sista ggn på kvällen vid 19-19.30 och då vaknar hon ju klart tidigare för första nattmatningen. Kanske värt att riskera en ngr längre läggning för att få i henne "kvällsmaten" lite senare...
ja, så får det bli i så fall. Hoppas hon gått upp sina två hundra gram imorgon så får flaskan stå i skåpet ett tag till!
Det här med napp hörni. För? Emot? Sonen hade aldrig napp och först verkade lilltjejen inte alls så snuttig men det har kommit mer och mer. Hon kan inte sova själv, lägger vi henne i spjälsäng eller vagn vaknar hon efter några minuter. Jag funderar på om napp skulle göra nån skillnad där.
Vi köpte Renässans i pipetter och "flushade" ner snoret i magen på bebisarna. Var ett råd från BVC som funkade jättebra, men bebisarna protesterade högt!
Vi5: jag hade också tagit kontakt med tandläkare och åtminstone fått det antecknat i journalen.
:( . Skulle sätta in min spiral idag och jag tycker allt som ska pillas med där nere är obehagligt och gör ont. Brukar säga att det är ett under att jag kan ha sex. Som tur är har jag en underbar bm så det underlättar något. Men hon kunde inte sätta dit någon spiral för i slitage i vägen för livmoderhalsen så var där en blåsa. Hon kunde inte svara på vad det var för en blåsa eller varför den fanns där men hon skulle remittera till gyn. Det gör mig väldigt nervös och faktiskt lite rädd. Har någon här varit med om liknande eller hört om liknande? Hoppas jag kommer till snabbt så jag inte behöver gå och oroa mig längre än nödvändigt :(
Okej. Då måste dom vara ovana vid det här eftersom jag måste remitteras. Den sitter så att ingen spiral kan sättas iaf så nu vet jag inte vad som kommer att ske.
Tack för ditt svar iaf, känns bättre