Inlägg från: Anonym (K 29) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K 29)

Vad har du på dig nu?

Endast trosor 

• Anonym (K 29)
    Clark73 skrev 2019-07-10 22:45:27 följande:
    Sexig klädsel du har ????. Just kommit ur duchen så bara kallingar nu
    Trosorna var inte sexiga 
    Anonym (Libero) skrev 2019-07-10 23:02:33 följande:
    Bästa kvinnliga klädseln

Inget annat plagg också?
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-07-10 22:57:23 följande:
    Ja men oftast när jag kommer hem så duschar jag och då är det skönt att va naken ett tag.. Jag bor i hus och har en stor altan med lite insyn till så få är det skönt att lufttorka i solen! Ha ha ja vem vet.. Hon kanske uppskattar det! Exakt skulle ju bara och sitta och spana mot ditt fönster ju =)
    Är det även så att du gillar att knalla runt naken på vintern också?
    Det där med att sitta naken på en altan och lufttorka lät det lät mysigt.
    Du får fråga damen om hon gillar vad hon ser.
    Du intar fönsterplats direkt när du kommer hem och sitter och spanar resten av dagen för att få en skymt av en nästan naken tjej eller kvinna som jag blir nästa år 
  • Anonym (K 29)

Idag blev det stringtrosor, bh och en klänning 

• Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-07-12 21:21:17 följande:
    Ja men jag har inga problem med att vara naken på vintern.. Är väldigt varm av mig, sover nästan alltid utan täcke!

Plötsligt står du där, lätt framåt lutad, så jag ser din fina stjärt! Du vet mycket väl att jag sitter där, så du dröjer dig kvar.. Låter mig få njuta av dig en stund!
    Så du är en varm karl som kan värma en kvinna även mitt i smällkallaste  vintern.

Ja går förbi fönstret utan bh så du kan se mina bröst innan jag lutar mig framåt så du kan se min sexiga stjärt 
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-07-12 21:23:35 följande:
    Lät fint =) sommarklädd!
    Bästa sommarklädseln 
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-07-14 11:44:00 följande:
    Japp det är klart jag är.. =) jag vet inte riktigt varför.. Men det är extremt sällan jag fryser.. Tål kyla bättre än värme!

Åhh jag ser dina vackra bröst och fantiserar hur jag smeker dem och leker med min tunga över dina bröstvårtor.. Låter en hand följa sidan på din mage, fjäderlätt stryker jag mina fingrar ned mot stjärtens rundning..
    Tittar på din vackra kropp och fantiserar om vad som skulle hända om jag vågade gå över och plinga på.. Skulle du öppna?
    En del är varmblodiga så du är en av dom. Jag fryser också sällan. Jag tål både kyla och värme.
    Ungefär vad jag misstänkte att du fantiserar om så jag låter kjolen falla till golvet  så jag endast har stringtrosor på mig.
    Jag får inte öppna dörren för okända karlar Skrattande
  • Anonym (K 29)
    Clark73 skrev 2019-07-14 11:30:21 följande:
    Gud va sexig klädsel, vill du lägga upp bild på det? Jag kan lägga upp bild också isåfall, där du väljer min  klädsel. Hi hi hi
    Du får fantisera om hur jag ser ut i kjol och topp för någon  bild blir det inte 
  • Anonym (K 29)
    Smed75 skrev 2019-07-15 23:07:47 följande:
    Värme tar längre tid för mig att acklammisera mig till!
    Du har koll på vad jag gillar =)
    Tittar på dig när du står och visar upp dig.. Du är vacker i månens ljus.. Gillar att du satt på dig dina stringisar.. Jag står hungrigt som ett rovdjur och tittar på dig önskar jag fick känna din mjuka hud mot mina fingrar.. Känner hur min bula blir större och större
    Jag ställer om mig på några dagar när värmen kommer.
    Jag är ju 29 år så jag har lärt mig vad dom flesta killar gillar.
    Jag putar med rumpan och vickar på den när jag ser din bula som växer och bara för att reta dig lite extra så drar jag dom lite åt sidan så dom precis täcker springan 
Svar på tråden Vad har du på dig nu?