Vad har du på dig nu?
Så du går helnaken hemma hela tiden då du är själv?
Din granne kanske gillar om hon får en skymt av din nakna kropp.
Du skulle inte få nått gjort om jag var din granne för du skulle nog bara spana mot min lägenhet
Så du går helnaken hemma hela tiden då du är själv?
Din granne kanske gillar om hon får en skymt av din nakna kropp.
Du skulle inte få nått gjort om jag var din granne för du skulle nog bara spana mot min lägenhet
Inget! Nyduschad med en filt lite snyggt draperad. Somnar strax. Cyberskeda?
Kryp in. Lättar på huvudet så du kan sticka in armen. Bökar in mig tätt. Vill känna brösthåret kittla mig. Den styve mot rumpan. Fan - vem kan sova nu??
...slänger benet över din höft. Väntar på fingertopparna. Vrider huvudet och vill ha en kyss...
(å nu blir vi bergis bannade)
Ja ok! Återkommer. Ska bara...
Trosorna var inte sexiga Inget annat plagg också?
Är det även så att du gillar att knalla runt naken på vintern också?
Det där med att sitta naken på en altan och lufttorka lät det lät mysigt.
Du får fråga damen om hon gillar vad hon ser.
Du intar fönsterplats direkt när du kommer hem och sitter och spanar resten av dagen för att få en skymt av en nästan naken tjej eller kvinna som jag blir nästa år
Idag blev det stringtrosor, bh och en klänning
Så du är en varm karl som kan värma en kvinna även mitt i smällkallaste vintern.
Ja går förbi fönstret utan bh så du kan se mina bröst innan jag lutar mig framåt så du kan se min sexiga stjärt
En del är varmblodiga så du är en av dom. Jag fryser också sällan. Jag tål både kyla och värme.
Ungefär vad jag misstänkte att du fantiserar om så jag låter kjolen falla till golvet så jag endast har stringtrosor på mig.
Jag får inte öppna dörren för okända karlar