• Smed75

Vad har du på dig nu?

Anonym (K 29) skrev 2019-07-10 21:49:03 följande:

Så du går helnaken hemma hela tiden då du är själv?

Din granne kanske gillar om hon får en skymt av  din nakna kropp.

Du skulle inte få nått gjort om jag var din granne för du  skulle nog bara spana mot min lägenhet 

Ja men oftast när jag kommer hem så duschar jag och då är det skönt att va naken ett tag.. Jag bor i hus och har en stor altan med lite insyn till så få är det skönt att lufttorka i solen! Ha ha ja vem vet.. Hon kanske uppskattar det! Exakt skulle ju bara och sitta och spana mot ditt fönster ju =)
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-10 23:25:50 följande:

Inget! Nyduschad med en filt lite snyggt draperad. Somnar strax. Cyberskeda?

Skeda är ju alltid trevligt =)
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-10 23:34:51 följande:

Kryp in. Lättar på huvudet så du kan sticka in armen. Bökar in mig tätt. Vill känna brösthåret kittla mig. Den styve mot rumpan. Fan - vem kan sova nu??

Ja nu blir det inte mycket sova av.. Kysser din nacke och låter min hand mjukt men fast greppa ditt bröst... Låter mina fingertoppar fjäderlätt smeka mig ned över din rygg och lätt över din stjärt..
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-10 23:52:18 följande:

...slänger benet över din höft. Väntar på fingertopparna. Vrider huvudet och vill ha en kyss...

(å nu blir vi bergis bannade)

Låter mina fingertoppar leka utefter ditt lår ned mot ditt knä och upp insida av ditt lår.. Kysser dig djupt och hungrigt.. Vill smaka dig nu...

Ha ha japp.. Vi kanske ska pm:as
  • Smed75
    Anonym (Oh my!) skrev 2019-07-11 00:05:05 följande:

Ja ok! Återkommer. Ska bara...

Ha ha ok =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-12 21:05:31 följande:

Trosorna var inte sexiga Inget annat plagg också?

Jo ett stjärt långt nattlinne.. Lite genomskinligt.. Så man bara kan ana.. Då jäklar snackar vi =)

Har du fått nån semester än?
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-12 21:13:17 följande:

Är det även så att du gillar att knalla runt naken på vintern också?

Det där med att sitta naken på en altan och lufttorka lät det lät mysigt.

Du får fråga damen om hon gillar vad hon ser.

Du intar fönsterplats direkt när du kommer hem och sitter och spanar resten av dagen för att få en skymt av en nästan naken tjej eller kvinna som jag blir nästa år 

Ja men jag har inga problem med att vara naken på vintern.. Är väldigt varm av mig, sover nästan alltid utan täcke!

Plötsligt står du där, lätt framåt lutad, så jag ser din fina stjärt! Du vet mycket väl att jag sitter där, så du dröjer dig kvar.. Låter mig få njuta av dig en stund!
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-12 21:14:34 följande:

Idag blev det stringtrosor, bh och en klänning 

Lät fint =) sommarklädd!
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-14 11:24:52 följande:

Så du är en varm karl som kan värma en kvinna även mitt i smällkallaste  vintern.

Ja går förbi fönstret utan bh så du kan se mina bröst innan jag lutar mig framåt så du kan se min sexiga stjärt 

Japp det är klart jag är.. =) jag vet inte riktigt varför.. Men det är extremt sällan jag fryser.. Tål kyla bättre än värme!

Åhh jag ser dina vackra bröst och fantiserar hur jag smeker dem och leker med min tunga över dina bröstvårtor.. Låter en hand följa sidan på din mage, fjäderlätt stryker jag mina fingrar ned mot stjärtens rundning..

Tittar på din vackra kropp och fantiserar om vad som skulle hända om jag vågade gå över och plinga på.. Skulle du öppna?
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-14 21:43:00 följande:

En del är varmblodiga så du är en av dom. Jag fryser också sällan. Jag tål både kyla och värme.

Ungefär vad jag misstänkte att du fantiserar om så jag låter kjolen falla till golvet  så jag endast har stringtrosor på mig.

Jag får inte öppna dörren för okända karlar 

Värme tar längre tid för mig att acklammisera mig till!

Du har koll på vad jag gillar =)

Tittar på dig när du står och visar upp dig.. Du är vacker i månens ljus.. Gillar att du satt på dig dina stringisar.. Jag står hungrigt som ett rovdjur och tittar på dig önskar jag fick känna din mjuka hud mot mina fingrar.. Känner hur min bula blir större och större
Svar på tråden Vad har du på dig nu?