• Smed75

Vad har du på dig nu?

Anonym (K 29) skrev 2019-07-29 15:10:23 följande:

Tights, linne BH och halvstring  

Halvstring... Åhhhhhh
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-29 22:37:09 följande:

Japp.

Har du varit vaken i en vecka då kan jag tro att du är trött.

Jag tänkte att min kille skulle få fiska där när han kommer över :)

Ha ha nej inte fiskat i en vecka i sträck, men 2-3 timmars sömn per natt sätter spår.. Gick 1-1.5 mil per dag!

Ha ha tycker jag verkligen att han ska få göra! =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-07-30 09:38:00 följande:

Sover man inte mycket så känner man helt klart av det.

Det var ett tag sedan så han ska få fiska mycket när han kommer i morgon :) 

Lyllos honom.. Vill åxå fiska =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-02 18:04:42 följande:

Kul att det finns killar som gillar små bröstVårtorna är bara styva när man är kåt eller när man fryser 

Små är ju tha shit =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-02 18:05:28 följande:

Kjol, topp och stringtrosor 

Asså varför låter det så sexigt när du säger det!
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-02 22:21:40 följande:

Vad menar du?Du får nog en bild i ditt huvud så då blir det så sexigt som du vill ha det 

Nu har kjolen fallit till golvet 

Menar att jag gillar små bröst.. Eller lagom stora.. Gillar petite.. Kan man säga =)

Ha ha ja så är det nog.. Har ju faktiskt ingen aning om hur du ser ut =)

Din rumpa i string.. Tror ändå att det är sjukt hett!
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-02 23:13:33 följande:

Då kanske mina små skulle passa din smak.

Jag kan förklara ungefär hur jag ser ut. Jag är 175 cm lång jag har svart hår bruna ögon  och är normalbyggd och jag har en fyllig rumpa så den klär bra i stringtrosor än så länge.

På sommaren är det ett måste att ha stringtrosor  under kjolen och klänningen 

Du låter som en tjej helt i min smak i h Ja jag skulle nog gilla dina bröst väääldigt mycket! Och din rumpa.. Gillar rumpor lika mycket som bröst..eller jag älskar kvinnokroppar ha ha

Ja det förstår jag.. Måste va rätt bekvämt ju!.. Asså nu u drar min fantasi igång igen =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-04 22:58:59 följande:

Nu när jag snart är 30 år så har jag också börjat att gillat mina bröst för dom är nästan lika fasta som när jag var 16 år  och rumpan håller också formen.

Köper man bara rätt storlek så är stringen sköna att ha på sig under klänningen 

Tror du har en riktigt fin kropp.. Fasta bröst och fast rumpa lät ju sjukt sexigt! Blir ju inte alls nyfiken på dig..

Nu kom fantasin om fönstert upp igen.. Din lilla teaser =)
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-05 23:21:25 följande:

Jag är nästan hel nöjd med min kropp.

Har man små bröst så håller dom formen bra fast man blir äldre och rumpan kan man underhålla med hjälp av träning.

Står i fönstret och poserar för dig i endast stringtrosor och jag drar ner dom en bit en liten kort stund 

Sant.. Träning gör mycket för kroppen =) sjukt nyfiken som sagt på dig =)

Åhhh.. Jag tappar andan.. För en sekund får jag en glimt av din underbara kropp.. I fantasin smeka jag ding från nacken fjäderlätt över ryggen.. Ned över din fina rumpa.. Ned till rundningen.. Kommer upp bakom. Dig och kysser din nacke..
  • Smed75
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-07 21:05:29 följande:

Det är viktigt att underhålla kroppen.

Jag har för mig att du har sagt det tidigare.

Oh jag ryser i hela kroppen av välbehag 

Ha ha ja jag kan nog ha tjatat om det =)

Haft en bra dag? Själv har jag nyss avslutat en helt galet bra fiske dag.. Pb på abborre =)

Gillar att få dig rysa av välbehag =)
Svar på tråden Vad har du på dig nu?