Inlägg från: Anonym (Oh my!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oh my!)

Vad har du på dig nu?

Smed75 skrev 2019-06-26 20:55:33 följande:

Naken, nyduschad och nyrakad!

Rakad?!? Inte överallt va?!? Bara fläckvis hoppas jag.

Här är det tisha och trosor....
  • Anonym (Oh my!)
    Clark73 skrev 2019-06-23 21:07:25 följande:

Kallingar som står rakt ut!

Men Clark?!? Vad har du stagat med? Måste va en tältpinne
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-27 22:13:57 följande:

Nej för tusan.. Pungen som fick sig en rakning.. Resten rakar jag verkligen inte!

Tischa och trosor.. Får ju upp bilder ;)

Pju! Blev lite orolig ett tag! Vad får du för bilder när jag fortfarande slöar naken i sängen??
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-28 10:09:21 följande:

Tycker det är sexigt med en sliten tisha och ett par tex hipsters.. Tishan ska dölja lite så det lämnas lite åt fantasin vad som är under =)

Vilken tur att jag styrt omkring i halvdöd Nacka trä tisha och marinblå boxer, ja tjej modell Nu omsvidad för jobb. Proper men lite naughty spets under. Det är ju ändå fredag....
  • Anonym (Oh my!)

Snudd på läge för långkallingar. Tur det är en massa provsmak så man får upp värmen. Whiskyfestival!

• Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-29 23:32:26 följande:

Det har vart sjukt varmt här idag.. Och är fortfarande.. Gått naken typ halva dagen.. Sexigt med spets string förresten.. Vart hittar man dig och hur gammal är du? =)

Oftast hittar man mig i Sundsvall eller Stockholm. Äldre än dig. Seeviiinkallt här. Blåser småspik men trevligt på High coast destillery.
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-30 00:03:26 följande:

Aha en norrländska. (sexigt) låter inte nått vidare med småspik.. Har 24 grader här hemma, håller på att svettas ihjäl!

Gott med wiskey, du får ta en extra för att hålla värmen =)

Helt rätt - sexig! Smeder brukar vara heta. Behöver lite värme nu. Tur det har varit mycket provsmak, men ändå. Brrr!
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-06-30 01:56:48 följande:

Jag får ju komma och värma dig =)

Väntat på dig hela dagen. Inget glassande i solen här inte. Regn och 10 grader. Raggsockor, fleece och regnjacka. Dagens outfit! Svensk sommar! Yay!
  • Anonym (Oh my!)

Inget! Nyduschad med en filt lite snyggt draperad. Somnar strax. Cyberskeda?

• Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-07-10 23:27:04 följande:

Skeda är ju alltid trevligt =)

Kryp in. Lättar på huvudet så du kan sticka in armen. Bökar in mig tätt. Vill känna brösthåret kittla mig. Den styve mot rumpan. Fan - vem kan sova nu??
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-07-10 23:41:25 följande:

Ja nu blir det inte mycket sova av.. Kysser din nacke och låter min hand mjukt men fast greppa ditt bröst... Låter mina fingertoppar fjäderlätt smeka mig ned över din rygg och lätt över din stjärt..

...slänger benet över din höft. Väntar på fingertopparna. Vrider huvudet och vill ha en kyss...

(å nu blir vi bergis bannade)
  • Anonym (Oh my!)
    Smed75 skrev 2019-07-10 23:54:32 följande:

Låter mina fingertoppar leka utefter ditt lår ned mot ditt knä och upp insida av ditt lår.. Kysser dig djupt och hungrigt.. Vill smaka dig nu...

Ha ha japp.. Vi kanske ska pm:as

Ja ok! Återkommer. Ska bara...
  • Anonym (Oh my!)
    Myskille61 skrev 2019-07-31 11:40:37 följande:

Så fint med små bröst. Mums.

Ska påminna dig när du dreglar över ett par stora mjuka härliga. Eller gillar du bröst generellt?
  • Anonym (Oh my!)
    Clark73 skrev 2019-08-07 09:19:09 följande:

Vad har du på dig nu?

Själv har jag samma som igår kväll, bättre bild här :)

Vad fin du är!
  • Anonym (Oh my!)
    Anonym (K 29) skrev 2019-08-12 23:35:11 följande:

Endast trosor 

Kom igen nu tjejen! Smeden är så jädra läcker. Vältalig som få. Jag är bergis på att du får en resa du aldrig kommer att glömma. Du kan bara inte missa det!

Go girl
Svar på tråden Vad har du på dig nu?