MassiiMotoo skrev 2010-03-18 13:26:59 följande:
JO visst är de en viss skillnad men tanke att jag fick dn kommentaren redan DÅ av mina kompisar säger mkt om
dem.De trodde att jag slutade leva när jag blev ihop med honom och flyttade ihop. Enligt dem levde jag inte mitt liv längre.Idagär jag tillsammans med samma man ,snart 8 år, och har två barn tillsammans.
Jag fick aldrig såna kommentar när jag och maken hittade till varandra. Det var när jag gick på gymnasiet och eftersom vi bodde en bit från varandra kunde vi bara ses på helger/lov så jag valde ju faktiskt att träffa honom eftersom jag träffade mina vänner varje dag ändå!
Men för att jag valde bort festandet på helgerna förlorade jag dom vännerna, men jag anser dom inte riktiga vänner då!
Jag har inga barn nu, men är gift sedan snart fyra år och vart tillsammans med samma kille i åtta år och hittat nya vänner som gillar mig för den jag är..
Man kan ju umgås med vänner även om man har en partner, så vännerna behöver ju inte sluta att vara med en bara för att man väljer killen/tjejen på helgerna. Jag menar, man har ju väldigt mkt tid även på vardagarna med vänner.