Inlägg från: grodanboll85 |Visa alla inlägg
  • grodanboll85

Tar livet slut om man skaffar barn tidigt?

för mig varken slutade eller började livet när jag fick barn livet fick en annan vändning en positiv vändning. Fick barn när jag 21 skulle fylla 22 idag är dottern 3 å jag är snart färdig med min uska-utbildning å ska börja jobba levde loppan långt innan jag skaffa barn semster har jag varit på mkt i yngre dar å om man vill åka på semester nu så är de bara å ta med dottern så svårt är de inte. Är hellre en ung mamma faktiskt. Min egen mamma var 19 när hon fick mig å 24 när hon fick min syster. Som min mamma säger man har mkt roligare när man blir äldre än man hade när man va yngre. Hon är fortfarande ung å kan göra precis va hon vill nu när vi barn är vuxna. Festa å så kan man fortfarande göra när man blir äldre å ens barn blir stora nog å ta hand om sig själva

• grodanboll85
    paulisa skrev 2010-03-20 12:13:57 följande:
    Jag hör till dem som argumenterat för att INTE skaffa barn tidigt och att livet blir totalt förändrat när barnen kommer (se tidigare i tråden) men jag tycker ditt inlägg är jättebra! JAG vill ju resa, sova länge, gå på teater, gå ut och äta med min man och allt det där så självklart uppskattade jag mina 7 år med mannen innan min dotter kom. Men alla gillar ju inte samma saker som jag gör... Håller helt med dig: om man INTE vill gå ut och festa, resa etc utan vill leva småbarnsliv så är det så klart inga problem. Däremot  nämner ju TS att hon visst kommer att kunna gå ut och äta, gå på krogen och resa och DET tycker jag är lite naivt.
    vad är de som är så naixt med å gå ut å äta å roa sig fast man har barn?
  • grodanboll85
    grodanboll85 skrev 2010-03-21 14:16:55 följande:
    vad är de som är så naixt med å gå ut å äta å roa sig fast man har barn?
    naivt*
Svar på tråden Tar livet slut om man skaffar barn tidigt?