Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Tygblöjetråden 24

Nu är lillebror här å snart två veckor började med hans tygisar för några dagar sen när gratisproverna på blöjor va slut :)
    Hur mycket ilägg kan man lägga i till en nyfödding egentligen? Nu har han ivs formsydda flanell med ett frotté inlägg å det kissar han igenom på 1,5-2 timmar...
    Tips någon?

• MiniMillan2011

Det ska testas! Har ingen erfarenhet av pojkar... Har bara tjejer sen innan ;) fast de hade inte tygisar när de va så här små.

• MiniMillan2011

Jag tänker lite som så att det kanske är super tillfälle å potträna? När ni är hemma? Om hon inte vill ha blöja menar jag...

• MiniMillan2011

Min lilla tjej blir två år till veckan och hon har varit helt torr (dagtid) sen september å hemma sen i somras å då har vi inte hållt på jätte mycket med pottan...hade nog en väldig fördel av att storasyster gick mycket på pottan...så de gick mycket ihop :)

• MiniMillan2011

Vi använder tyg 'våtservetter' så jag går in å blöter en sån å tar med till skötbordet å sen när blöjan är av kastar jag in den i handfatet å sen när blöjan är på så sköljer jag upp den...fast då har jag ju skötbordet utanför toan.

• MiniMillan2011

Min lilla tös, en tunnis har vatt dag torr sen hon va drygt 18 månader å vi har kört med lindex hipster trosor å de har funkat kanon fast då har jag torktumlat dem så lite kan de ju ha krympt...vi har tyckt att kapphals har vatt lite för smala i grenen...

• MiniMillan2011

Vet att detta är heeelt fel tråd att fråga i men...
    Nån som har någon erfarenhet av dagistofflor i skinn? Typ bellio eller liknande?

• MiniMillan2011

Jag hejar på knappar! Mina iv aio med kardborrar funkar numera bara med body över annars öppnar de sej...men då är de också inne på barn tre fast jag tyckte att de började bli dåliga med tvåan också...

Svar på tråden Tygblöjetråden 24