Tygblöjetråden 24
Just det, jag skulle ju fråga: Ni som använder BG Flips, när ni byter och torkar/sköljer av ytterbyxan, använder ni någon tvål då eller bara vatten? Tycker att det luktar väldigt illa av sonens kiss ibland.
Just det, jag skulle ju fråga: Ni som använder BG Flips, när ni byter och torkar/sköljer av ytterbyxan, använder ni någon tvål då eller bara vatten? Tycker att det luktar väldigt illa av sonens kiss ibland.
Använder ni enbart bindor då? Jag har investerat i menskopp för jag tycker att det är så obehagligt med den instängda känslan som blir av engångsbindor och även att det brukar läcka eftersom jag blöder så mycket. Tygbindor kanske är ett alternativ de dagar det bara blöder lite då?
Tack för tipset, men den luktar ju sunkigt redan efter en användning.. Jag vill ju inte tvätta den efter bara en gång..
Vi hade Fuzzi Bunz till storkillen när han hade blöja på dagis och när lillebror börjar tänkte vi ha AIO och några pockets, vet inte vilka märken än, men det beror på hur mycket han växer till dess.
Vi har några BG AIO organics och de sitter inte alls bra på sonen, men själva blöjan i sig var bra annars!!
Nya favoriten är istället Bum Genious Flips, men de är iläggsblöjor och inte riktigt lika smidiga som pockets.
Annars gillar jag formsydda i flanell med ullbyxa utanpå.