Emetofobernas tråd 5
Hjälp mig. Jag har ångest nu! Jag läste någonstans om vks och fick ångest. Jag tycker det är jobbigt att leva, jobbigt att leva med detta här. Jag får ångest så fort jag läser om vks, t.ex aftonbladet är BRA på att skrämmas och överdriva. Men expressen skriver nästan aldrig om de har jag märkt. Jag mår alltid sämre när jag läser om vks, inbillar mig att jag ska bli sjuk de närmaste timmarna. Jag var på en köpcentrum igår och kollade efter en data, och sen fikade vi. Jag hade ångest över att gå ut, när jag kom hem igår kände jag mig stolt för jag varit duktig och vågat gå ut bland folk i köpcentrum, tom fikat där. Men jag hatar tiden efteråt. Jag räknar alltid timmar, det är mer än 24 timmar sedan jag var på köpcentret så det är typ 24 timmar till. Hoppas ni förstår vad jag menar nu?
Sen ska min fästman börja skola på måndag. Jag blir orolig om han skulle ta med sig smitta hem eller något. Han går nästan aldrig på toaletter ändå, offentliga toa går han nästan aldrig på. Bara på jobbet när han behöver pissa. Jag tänkte på han ska börja på skola på måndag, nu när vi är på värsta period kan man säga. Det gör mig supernojjig! Jag är rädd och orolig jämt!
Jag skulle behöva lite pepp och återigen PEPP! Hjälp mig.
Sorry om ni tycker jag är komplicerad.