Emetofobernas tråd 5
Nu har jag en sådan orolig känsla i magen. Har inte varit hungrig alla idag och haft ont i magen, magkatarr men endå känt mig så där mätt.. nu kniper det mer och mer.... jag är så rädd! Och magsjukorna härjar fritt på dagis..
Nu har jag en sådan orolig känsla i magen. Har inte varit hungrig alla idag och haft ont i magen, magkatarr men endå känt mig så där mätt.. nu kniper det mer och mer.... jag är så rädd! Och magsjukorna härjar fritt på dagis..
Hjääääälp!!! Jag dör! Är på akuten, dom ger mig inget rum.. Och en kräks bredvid mig!! Och inte fören nu efteråt går dom till kräkrummet!!! Två påsar kräktes hon i innan!! Jag vill bara hem och dö, står och gråter och skakar! Men måste till läkaren med Leo då han har andningsproblem.
Nu börjar en till kräkas!!!??? Vad fan ska jag ta mig till???!'n
Frågade och dom sa väldigt många är magsjuka!!! Ja vi är på östra :(
Gör det hela tiden!! Men vad hjälper det när dom kräks mindre än en meter i från mig!
Nej precis! Så länge det finns något att kräkas är man väl inte uttorkad??
Nej finns ingen stans stod och grät och frågade!! Dom sa till dom att gp till kräkrummet men hjälper ku inte när dom redan kräkts flera ggr, och mina biobics tog slut i tors, och inga nya har kommit än!!! Fan fan fan!!! Har dessutom fotografering också på måndag!
Leo har högfeber Andningssvårigheter halsfluss öroninflammation. Och jag är livrädd för dom som kräks! Frågar mer om magsjuka än om min son..blir pencilin igen, tredje kuren på en månad! Nu hoppas jag kortisonet hjälper med så vi kan åka hem !!
Jag får panik!! Tänk om vi blir sjuka nu!!?
20% har jag hört. Jag är inte immun men inte haft det peppar peppar. Skall idag skicka in dna-test på rästen av familjen med.
Det är så där, hur vet man om det är oro eller magsjuka???!!!