Emetofobernas tråd 5
kom ihåg förra året var ja på akuten med leo "han har lite svårt att andas, att syresätta sig, lätt uttorkad och hög feber" sa läkaren, men vi gör inget åt det åk ni hem!
Står mitt i skogen och grillar korv och är på tomte jakt, så säger våra vänner dom är magsjuka och inte friska än!!!
Ja! Dom vet att jag har det svårt med kräkningar!! Frågade när dom var sjuka och om dom var friska ni, då ville dom inte svara och sen kom det fram att dom inte var friska än. Deras son och min dotter leker!!!
Jag tror med det är oro, annars hade du varit dålig vid detta laget!
Ja jag tycker det var tråkigt, vi var inte där så länge och nu är vi hemma.
Barnen var lite små krassliga i morse, hosta, och minstingen hade lite feber. (han sitter ju i vagn)
och på vägen hem från att sova i bilen till att gallskrika hysteriskt på mindre än 2 sikunder.
Ögonen går i kors på honom och han fick typ ingen luft, tänkte åkt till VC om är öppet dygnet runt då det bara rann om honom och han kipade efter luft så.
men sen slockande han tills vi kom hem och fick inhalatorn också.
Komme bli jobbiga nätter här med, ingen av barnen har velat äta här och jätte mkt slemmhosta :(
Gör inte det, jag försöker att inte ta ut saker i förskott. Tror jag nästan spänner mig mer ÖB tidigare, men jag vågar gles saker tänker oftast, "tänk hur många som gör detta varje dag utan att bli sjuka" vi måste börja tänka så om allt.
Nu ska jag se om jag hinner somna innan barnen vaknar.. Jävla hosta!
Sen laddade jag ner Sims på mobilen med, aj aj jag och sambon gör inget annat nu.. Haha!
Alltså inga sådana tabletter, då är ju biobics som sagt bäst.
men jag skulle köpa mot magkatarr sist brukar köpa pepcis duo. dom brukar vara ok men tydligen slut. så tipsa dom om något nytt som hette:
Galieve Peppermint och dom var skit bra! Så alla ni som bli oroliga efter maten, sura uppstötningar, ont på vänster sida. Detta tog bort det på några sikunder, jag kunde till och med äta korv! har för mig det var någon nämligen som pratade om detta och dom är billiga!
men som sagt, äta mkt proviva, bio bics, ge barnen semper droppar.. så kommer man nog långt.