• zasata

Emetofobernas tråd 5

milla2 skrev 2010-11-22 20:52:15 följande:
    ensam med barnen och ena sonen hostade till förut..nojjig som fan just nu.. har varit på dagis idag..  käre gud gör så ingen blir sjuk..fy ångset!
    OM han kräks är det bara hostan! Du är jätteduktig.
    Anonym skrev 2010-11-22 19:38:04 följande:
    Ussssssch, jag är såå nojjig!

Igår fick jag akuta smärtsamma buk/bröstsmärtor så jag åkte in till akuten och läkaren misstänkte gallsten. Blev inlagd i kava och är orolig om det skulle finnas nån som är sjuk här. Fy usch. Jag delar rum med två äldre damer.

Måste ligga  kvar minst 1 natt till för dom ville se min blodvärden imorgon och se om jag har bra blodvärden annars ska jag opereras.

Fy fan, det är jobbigt detta här. Min ångest och fobi, sen att jag måste ligga kvar på sjukhuset utan min sambo, utan någon stöd. Visst finns de sköterskor här men ändå. =( Vill inte vara här!!

Måste ju dela toalett. Fyyyyy usch. =(=(
    Det kommer gå bra :) Jag lovar. Inga magsjuka där inne i alla fall! (men försök inte skriva ut ortet )
  • zasata

Hur vanligt är det som vuxen att man kräks av snor?

• zasata

Försökt äta frukost nu och magen bara brakar ihop :(:(

• zasata

Ååå få vad jobbigt :( lider med dig. Har ni fler toaletter? Tänk att han är vuxen och kan tvätta sig själv och städa! Ha olika handdukar, olika tandkräm. Är vitpeppar och proviva!!

• zasata

Hon på jobbet var dålig natten till sön.. Kräktes aldrig.. Måndag var hon här, och hennes man dålig. Idag är hennes barn och barnbarn dåliga.. Har en massa planer i vecka :(

• zasata

Men med olika toaletter går det säkert bra! Beklagar er kollega :(

• zasata

Nu börjar jag Kallavettas och magen köra igen...

• zasata
    nicely skrev 2010-11-23 21:14:03 följande:

lollisen- vad jobbigt att inte veta....men om han ätit så är det nog ingen fara.

Ångesten på topp idag...mår skit rent ut sagt.. ungarna blekare än vanligt och hängiga...faan

Du inbillar dig säkert bara! Då du letar efter symptom.

Jag har gått ner 1,9kg sen i söndags av ren ångest.. =/
    När tror ni man kan pusta ut av hon på jobbet? GIck hem vid 14,30 i måndags. igår bör hon ju varit smittfri och hon är sådan som hänger sig över än.. hon avr ju dålig natten till sön.. skakar bara än och mår skit

Hope: Skriv gärna inte om kurvan
  • zasata
    JAG ORKAR INTE DENNA JÄVLA ÅNGESTEN!!

Trodde medicinen skulle hjälpa. men kan inte äta eller något typ vill bara gråta och skrika och krypa ner i sängen orkar inte barnen eller något. ingen på jobbet vad jag vet är dålig än.. 
Svar på tråden Emetofobernas tråd 5