middiz skrev 2011-03-25 09:14:06 följande:
Jag bad min man skjuta mej ett tag, men jag klarade det ändå
Vi har bara träffat min syster och deras barn, dom var magsjuka 2 veckor innan vi träffade dom. Långsökt att det är som dom smittade oss, med det är bara dom vi träffat..?
Molina skrev 2011-03-24 21:30:51 följande:
Hoppas det värsta är över för er nu, hur mår resten av familjen? Jag har hört att thailand har riktiga dunder bra mediciner för oss när det gäller just magåkommor.
Det värsta är över nu, jag har inte varit på toa efter att jag tog medicinen från Thailand, sov 12 timmar i natt och har kunnat äta nu på morgonen. Heelt underbart!! Älskar Thailand och deras medicin. Man kanske skulle kolla om det går att få tag på på nätet??
Usch ja.. här fick vi det båda vägarna också.
Det är mycket möjligt att det är magsjuka bebisen har, men det är helt omöjligt att ni blir smittade igen om det är samma virus. Minst två veckor är man immun!
Nu väntar jag bara på att få lite mer energi sen ska huset saneras med klorin och 90 graders tvättar!!
Någon som vet hur man får bort spya från tygsoffa som bara får tvättas i 30 grader?
Hade de samma kraftiga sjukdom som ni?? Barnen måste ju haft kvar smitta då i kroppen??Jag fattar inte heller hur det kan smittas annars?