-
ja :)lollisen skrev 2010-11-04 21:28:25 följande:Nu blev mitt sista inlägg väldigt konstigt.... ?
-
Det tänker jag på :( Jag e rädd för alla jävla sjukdommar nu för tiden..lollisen skrev 2010-11-04 21:30:51 följande:Det jag tänkte skriva var att folk som inte lider av fobin tänker ju inte på samma sätt som vad vi gör... De ser ju inte potientiella smittoställen överallt och tänker liksom inte på det...
Ungefär som vad vi kanske inte tänker på alla andra sjukdomar som man kan smittas av hela tiden typ... Jag funderar inte på "tänk om jag bir förkyld å får feber nu" eller liknande... Utan kommer det så gör det det...
men det jag menar är som dom som inte är rädda säger ju endå "åå jag var så sjuk och ville bara dö." "jag trodde jag skulle dö", men varför tvättar dom inte händerna då? -
japp av den anledningen att vi var sjuka hela förra höten vintern och våren :(
Har jätte ont i magen idag med och mår illa. men kudne äta frukost..
Nu har en kompis köpt kaffe, inte alls sugen.
Tagit alvedon men hjälper inget. Vill bara sova.
Tror jag mår dåligt för jag är så trött..
-
Men fy! Varför gör man något sånt?
Sådär, ångest är bara så stor, gick hem från jobbet och bara sov sov och sov..
-
usch fy!milla2 skrev 2010-11-06 19:56:29 följande:Dels hade hon inte försökt dammsuga eller torkat golven innan vi kom, barnen är i maten å grisar med händerna,nyser å ja ni vet.. sen är och tar på alla tallrikar å så innan.. på toan orkade jag inte gå på,min kompis so moxå var där sa att när hennes son skulle gå på toan fick hon liksom torka av själva ringen det var inte städat igår sa hon :( katterna gick på bänken och de har kattlådan i köket..ja listan kan göras lång..
igår kväll fick jag som magknip flera ggr men inget mer..vad kan d varit tror ni?
Tror det var oro!
Här är stökigt,, men det beror på att vi bor fyra stl på 75 kvadrat med tonvis av grejer.. Försöker alltid få undand disk, städa rent badrum osv. sen är vår lägenhet väldigt sliten, men då det är hyres och vi vill flytta orkar jag inte riktigt bry mig. -
Kanske svalt snor? äter hon är det ingen fara :)Avelyn skrev 2010-11-06 20:26:44 följande:Min fobi är lite triggad i kväll. Känner viss oro. Dottern har varit bubblig i magen, släppt sig mycket under kvällen. Hon har ätit som hon ska. Nu innan hon skulle lägga sig klagade hon över huvudvärk. Fick alvedon. När hon väl låg i sängen sa hon att magen kändes konstig. Jag gav henne en banan i sängen. Hon ligger där nu och äter banan. ( Struntar i att hon nyss borstat tänderna ) Hon har huvudvärk ännu. Tror ni det finns risk för magsjuka i natt ? Hon gick på dagis senast i torsdags. Efter detta har vi inte umgåtts med någon och heller inte varit i väg på så mkt affärer och dylikt. Om hon fått något från dagis, borde hon insjukna i natt då ? Det går inget på dagis just nu efter vad jag hört annat än förkylning.
Usch.. hatar att känna oro. -
Är nog ingen fara!
Jag har sen i fredags haft väldigt ont vid höger revben, ca två cm upp från naveln och sedan in mot revbenet.
Det lättar om jag tar två panodil var 4de timma. jag har ingen feber men olidigt trött och yr. Och ibland kallsvettas jag.
Var sitter gallan? Trodde först det var magkatarr, men den brukar sitta mer på vänstersidan.
jag är öm, känns som ett blåmärke ungefär.
Läste att man kan ta värktabletter om det är gallan måste man söka vård? Kan det ge med sig själv?
Jag mår lite illa, men inte kräkts. Är det vanligt man kräks???
-
Kan säkert vara ikea. är inte så bra mat där som många tror..
Hoppas ni klarar er.
var på VC idag hon trodde det var gallsten och fick remiss i veckan till ultraljud..
Jag funderar på sköldkörtekn, läser man så passar allt in så bra. Men hur kollar man deT??
-
Skall jag kräva det, orkar inte må så här mer att jag somnar överallt och bara är så ledsen..Avelyn skrev 2010-11-07 15:31:33 följande:Hoppas du har rätt. Livrädd!
Sköldkörteln ska man kunna kolla med enkelt blodprov om jag inte minns fel. Vill minnas att jag själv fått det kollat för ett antal år sedan.
Ja jag tror du kan vara lugn, men ät lite proviva och bygg upp försvaret lite ut i fall att.. -
Lämna! Annars kommer du dö av trötthet, jag gjorde det och vi blev inte sjuka!
Jag tycker du skall fundera över medicin, det gör inte mig frisk. Men jag vågar utmana mig mkt mer nu.