zasata skrev 2010-11-30 21:13:35 följande:
Åååå jag är så jävla arg!
Om man har barn med magsjuka, kräks galla. och varit sjuk ca 12 timmar. då är man inte URTORKAD och behöver åka till akuten. och hur fan tänker man när man sätter sig på en buss och spårvagn. för man inte vill ta sin bil?!? och sedan säga "jag bryr mig inte vad du tycker S". nej jag fattar det men jag tycker du är en jävla egostisk idiot..
Vill man inte ha spy i bilen kan man lägga en svart sopsäck under barnet.. inte behöver man riskera att smitta massa folk på bussen och spårvagnen!
Alveline: usch vad tråkigt att du bor mitt i allt just nu... jag tänker efter en gång innan jag dricker vattnet just nu, och då bor jag lååångt ifrån dej.
Jag blev dålig av vattnet här i min by när dom bytte filtret, det var inget virus eller någon parasit men riktigt, riktigt dålig vattenkvalité. Jag var dålig i två veckor.. Drack inte vattnet på flera år efter det, åkte till min syster och hämtade vatten eftersom dom har vatten från en källa.
Usch i morgon ska jag till sjukhuset igen på undersökning.. har inte blödit mer sen i lördags så det är säkert kvar...
Funderar på det här med primperan, heter det så?, är det verkligen så att man inte kan spy när man tagit det även om man har magsjuka?
Stämmer detta så måste jag skaffa såna piller!! Det kommer ju underlätta nåt så grymt om man får skiten!!