• middiz

Emetofobernas tråd 5

En fråga till..hur ser dina matvanor ut?
    Kan det tänkas att du har brist på något?
    Mycket sött/skräpmat?

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • middiz

Men du Zasata..har du läst biverkningar på citalopram?
    Allt det du beskriver står med....

• middiz
    zasata skrev 2010-11-08 17:16:27 följande:
    skall kolla på fass :)
    Jag kollade fass..alla dina symptom står med på biverkningar..
  • middiz
    zasata skrev 2010-11-08 17:26:56 följande:
    Ja.. Men att dom borde försvinnit?
    Jag tror (nu vet jag inte för jag är absolut ingen läkare!! försöker bara tänka lite logiskt..) att kanske om man äter något för mycket så blir det "för mycket" för kroppen och den kan börja säga i från.. Så är det för mej med mat (vet ej medicin) äter jag något för ofta så blir man mage till slut dålig av det och jag börjar må dåligt... kanske är detta lite långsökt men kanske att det kan vara så?

Fick en annan fundering.. du äter väl någon mer medicin? Brukar du blanda dom?
    Tänkte om dom reagerar på varandra?
  • middiz
    milla2 skrev 2010-11-08 19:06:11 följande:
    GAHHH nån som orkar läsa å svara? Idag är första dagen som jag är ensam med barnen.. jag valde att lämna barnen på förskolan eftersom jag ska försöka å inte föra över detta hemska på barnen.. men när jag hämtar min son på dagis så säger dom att han inte sovit å sen efter lunchen hade han bajsat 3ggr "löst"..jag frågade om det var vatten men det var det inte!
    Nu är jag så himla rädd... ska vi få detta nu alla 4 här hemma,hur ska jag klara detta och helt själv? Ångesten är så jäkla enorm och jah orkar inte äta inget..
    när vi kom hem så frågade han om välling och det fick han så ville han ha mer så han fick en till.. .. inget hände..
    nu fick han 2till och nu har han lagt sig för kvällen.. tror ni han har magsjuka och tror ni han vaknar i natt å har det?såå himla rädd nu.. jag hämtade kl 14 i dag å inget hänt..