• Bingen

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Anonym (Helags) skrev 2024-01-12 07:50:07 följande:

På Helags fjällstation. Vi hade bokat plats i ett annex, dålig väder så två tonårskillar fick plats i samma rum som var väldigt stort. Efter dusch senare på kvällen i mörkret blev det lite försiktig sex med min sambo. Vi trodde inte de förstod vad som hände men det gjorde de uppenbarligen.

Hahaha värt att bjudas på😉
  • Bingen
    LindaPhil skrev 2024-11-14 07:26:31 följande:

Offentligt sex i bilen eller skogen, på stranden eller rastplats har vi säkerligen haft oftare under åren än hemma skulle jag tro.

Så, ja, det är lite av en självklarhet att vi blev påkomna ett antal gånger, med de eventuella konsekvenser som följd.

Det är en risk man tar, och man måste också acceptera spelets regler i så fall...

Men det är helt okej, mycket upphetsande tycker vi...

Det låter fantastiskt men blev så klart nyfiken på vilka eventuella konsekvenser som blev till följd? 
  • Bingen
    LindaPhil skrev 2024-11-16 08:44:01 följande:
    Det har hänt, faktiskt rätt ofta, att den (eller dem ibland) som stannade för att titta -och de är inte alla som gör det. Tyvärr - och visade intresse, blev bjudna på ett och annat.
    Oftast bara en avsugning, ibland bara smeka, i då och då mycket mer än så...
    Ja du ser, spännande och förhoppningsvis till stor glädje för båda parter kanske enligt mig.😉 Men ni kanske inte alls ville ha nån som fastnade o kika på er? Jag var kanske lite snabb o tolka ordet konsekvens som nåt negativt men det behöver ju absolut inte vara så.
    Hur tyckte du/ni att det va när ni fick sällskap i ert äventyrliga görandet?🤭   
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?