Inlägg från: svenskitelge |Visa alla inlägg
  • svenskitelge

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Kul om tråden får fart igen :)
    Jag och min fru var i somras på nudiststranden i Cap de agde. Vi var bara nyfikna att se stället men  när vi såg hur avslappnat och öppet alla smekte, sög, knullade osv så rycktes vi också med.
    Vi gick ut i vattnet och 10 meter bort stod en tjej och sög en kille med vattnet bara upp till knäna. Vi gick ut så att min fru kunde ligga i precis i vattenytan medans jag höll i hennes ben och knullade på det viset ett tag. Flera par gick precis förbi och såg allt, vi fick bara uppskattande leenden :) Snart kom det en herre och gick runt oss på bara en meters avstånd, runkandes. Han ställde sig så nära att hade min fru vridit på ansiktet hade hon kunnat ta hans kuk i munnen.
    Efter ett tag gick vi upp på filten igen. Där började vi smeka varandra och paret på filten bredvid, ca 3 meter bort började också. Snart hade de börjat med en avsugning för att sen lägga sig sked, hon kom 2ggr samtidigt som vi hade insyn rätt på :)  
    Vi avslutade med att också lägga oss i sked, det var ganska sent på dagen då och många gick förbi vår filt på bara någon meters avstånd och log. En herre satte sig ner i sanden bredvid oss och började runka sin ganska grova kuk. Andra nyfikna stannade också till för att titta. Man kände sig som en porrstjärna och pumpade på ganska bra tills jag kom i henne.
    Efteråt dröjde sig flera kvar och sökte kontakt och gjorde tummen upp :)
    Sen gick vi till nudistbyn för att äta middag, det var en upplevelse för sig.
    Hoppas vi åker tillbaka nångång...

• svenskitelge
    ThomasA skrev 2014-12-04 15:13:12 följande:

Härligt med Cap! Har inte varit där (än) men vill gärna åka. Lär väl dock inte få med mig sambon:):)

Väl värt det! Hoppas du/ni tar er dit :)
  • svenskitelge
    ThomasA skrev 2014-12-08 13:16:31 följande:
    Kan man åka dit ensam (kille) utan sin partner eller är det konstigt? PM.a mig gärna för mer info
    Ja, det är många ensamma män där. Vad är ditt syfte? Att bara vara på stranden och titta på folk kan du ju. Många män hoppas nog att de ska bli inbjudna men det kanske kan vara svårt. Inne på området på kvällarna så är det för par på de flesta klubbarna, förutom gay klubbarna då...
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?