• ThomasA

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

nym skrev 2011-05-02 14:39:24 följande:

Förra sommaren, besök hemma av några grannar och deras barn, mitt i sommaren, varmt och soligt. Har några år tidigare haft hett sex med den mycket läckra lilla grannfrun medan hennes man under en efterfest med hennes man sovande, däckad i en soffa och min fru som hade somnat på sängen. Nu bestämdes att hon och jag skulle bli kvar och förbereda grillning på terassen medan min fru, hennes man och barnen gav sig ut i den lilla parken utanför och lekte med barnen.

En blick så förstod vi båda... Slutade med att hon klädd i en läcker i tunn sommarklänning och trosorna liggande bredvid henne, upphasad klänning står lutad mot räcket ute på terassen, putar med sin sexiga bak, min kuk i henne bakifrån. Räcket är ganska högt, når henne en bit över midjan, hon står framåtlutad medan hennes man ropar något upp till henne, hon svarar, han ser inte mig där han står och pratar med sin fru. Medan hon blir knullad av mig...

30 minuter senare äter vi alla middag ute på terassen, hennes fitta och trosor kladdiga av min sats. Känner hennes nakna fot under bordet, mellan mina ben medan hon vänd mot min fru pratar om den nya trenden, cupcakes...

Gammal tråd det här-men fy fan vilket härligt minne-synd att det inte var jag;)
  • ThomasA

Härligt med Cap! Har inte varit där (än) men vill gärna åka. Lär väl dock inte få med mig sambon:):)

• ThomasA
    svenskitelge skrev 2014-12-08 11:51:50 följande:

Väl värt det! Hoppas du/ni tar er dit :)

Kan man åka dit ensam (kille) utan sin partner eller är det konstigt? PM.a mig gärna för mer info
  • ThomasA
    Anonym (Eva) skrev 2014-12-08 15:02:17 följande:

Tycker riktigt mycket om sex i samma rum som andra. Min man och jag träffar i bland andra par för just detta. Vi har alltså inte sex med det andra paret. Favoriten är nog när jag suger och slickar min man och har bra ögonkontakt med det andra paret. Man känner sig som en porrstjärna och anstränger sig lite extra.

Om kvinna är sugen har det hänt att vi har sex när våra män ser på.

Härligt! det där har jag också gjort med mitt x. Underbart, säg till om ni vill ha sällskap. Tungan ute extra hjälpande händer, tunga mm
  • ThomasA
    svenskitelge skrev 2014-12-08 14:19:26 följande:
    Ja, det är många ensamma män där. Vad är ditt syfte? Att bara vara på stranden och titta på folk kan du ju. Många män hoppas nog att de ska bli inbjudna men det kanske kan vara svårt. Inne på området på kvällarna så är det för par på de flesta klubbarna, förutom gay klubbarna då...
    OK, det var väl ungefär så jag trodde att det kunde vara. Nåväl hoppas i vilket fall att jag kommer dit nån gång.   
  • ThomasA

Spontana strandmöten ha jag ju haft i Sverige många gånger-alltid lika härligt!

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?