Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
Förra sommaren, besök hemma av några grannar och deras barn, mitt i sommaren, varmt och soligt. Har några år tidigare haft hett sex med den mycket läckra lilla grannfrun medan hennes man under en efterfest med hennes man sovande, däckad i en soffa och min fru som hade somnat på sängen. Nu bestämdes att hon och jag skulle bli kvar och förbereda grillning på terassen medan min fru, hennes man och barnen gav sig ut i den lilla parken utanför och lekte med barnen.
En blick så förstod vi båda... Slutade med att hon klädd i en läcker i tunn sommarklänning och trosorna liggande bredvid henne, upphasad klänning står lutad mot räcket ute på terassen, putar med sin sexiga bak, min kuk i henne bakifrån. Räcket är ganska högt, når henne en bit över midjan, hon står framåtlutad medan hennes man ropar något upp till henne, hon svarar, han ser inte mig där han står och pratar med sin fru. Medan hon blir knullad av mig...
30 minuter senare äter vi alla middag ute på terassen, hennes fitta och trosor kladdiga av min sats. Känner hennes nakna fot under bordet, mellan mina ben medan hon vänd mot min fru pratar om den nya trenden, cupcakes...