Inlägg från: Anonym (Drömmande fegis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Drömmande fegis)

Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

• Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
    Jennie med ie skrev 2010-03-06 22:08:48 följande:
    Samma rum, i ungdomens dagar. har dock baar hört/hörts, inte sett/synts.Samma hus som vänner, även nu i vuxen ålder.Med morsan och farsan i rummet bredvid i vuxen ålder, men det lär inte ha skett om vi inte genomgick fertilitetsbehandling och jag ägglossade just då
    Hade ni i ungdomen ett så nära kompisförhållande så att det inte var något konstigt om du eller din kompis hade sex i samma rum ?
    burriburrbloggen skrev 2010-03-06 22:24:25 följande:
    oo ja. men inte så mycket.
    Har du själv gjort det eller var du närvarande ?
    Anonym (K) skrev 2010-03-06 22:25:56 följande:
    Hade sex  medans en 3e såg på, otroligt upphetsandeslutade med att alla 3 rumlade runt Har även haft sex lite varstans med risk att bli upptäckt ( och blivit det)både som ungdom och vuxen
    "Lite varstans och även blivit upptäckt" låter spännande.
    Några äventyr du vill berätta om ? 
    burriburrbloggen skrev 2010-03-06 22:37:12 följande:
    Har själv gjort det. Men det var mkt länge sen nu.  Börjar känna mig gammal. 
    Har som sagt aldrig provat, är kanske själv för gammal för sånt riskfyllt leverne...hihi.

Nån fler ?

I vilka situationer har ni varit med om det ?

Tuesday skrev 2010-11-18 09:48:21 följande:
    Ja flera gånger. Framförallt utomhus men även typ simhallen. Nu var det dock länge sen tyvärr.
    I bassängen eller ?
Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?