• Emmel

Här håller vi rika föräldrar till

MalloryKnox skrev 2010-03-04 19:52:14 följande:
    Och Marsch har som vanligt hemskt goda råd att komma med när det gäller barnuppfostran:) Hon har ju inga egna barn!
    Och endast den kriurg som själv har fått en njure får utföra en njurtransplantation... eller?
  • Emmel
    Anonym skrev 2010-03-05 17:09:51 följande:
    Här går vi i tankarna om vi ska köpa hus i Spanien eller villa på Cypern?
    Jag röstar på Cypern... Villa är bättre än lägenhet och Cypern är bättre än Spanien (i mina ögon). Fast det beror ju såklart på pris och läge också...
  • Emmel
    lokisse skrev 2010-03-05 17:29:54 följande:
    och vad man vill gjöra.nagot trevligt i barselona att festa i och ha en trevlig stad runt omkring eller en sol och bad ort
    Ja... som småbarnsförälder så lockar sol och bad mer för mig än vad festa gör... Men vem vet hur det ser ut om 10 år
  • Emmel
    MickeN1973 skrev 2010-03-05 21:34:16 följande:
    Priset är en ikke fråga när man är rik.... 
    Det är klart att det kan vara det i alla fall. Bara för att man är rik så köper man väl inte vilket skit till vilket pris som helst. Rik är inte nödvändigtvis det samma som dum, eller hur?
  • Emmel
    Elis är min kärlek skrev 2010-03-07 10:50:21 följande:
    Jag skrattar ihjäl mig, en tråd för förmögna!!!!!!!!!!!! Have fun girls!
    Jag tycker också att det är roligt... och jag vet inte ens om jag är FÖRMÖGEN nog att vara med i tråden ... jag vet inte ens om jag är förmögen.
  • Emmel
    Elis är min kärlek skrev 2010-03-07 11:13:39 följande:
    Ja men exakt.. det är ju det som är så himla förtappat med människor som strävar efter pengar, saker, "förmögenhet".. hur förmögen är man om man har en massa pengar och samtidigt har en obotlig hjärntumör tex?? Inte så jätte förmögen va?!!Jag är helt otroligt förmögen själv, jag är frisk och det är mina nära och kära också. Det borde väl vara det viktigaste?!
    Fast jag har heldre en hjärntumör på Maldiverna än i ett förortsområde...
  • Emmel
    Elis är min kärlek skrev 2010-03-07 11:13:39 följande:
    Ja men exakt.. det är ju det som är så himla förtappat med människor som strävar efter pengar, saker, "förmögenhet".. hur förmögen är man om man har en massa pengar och samtidigt har en obotlig hjärntumör tex?? Inte så jätte förmögen va?!!Jag är helt otroligt förmögen själv, jag är frisk och det är mina nära och kära också. Det borde väl vara det viktigaste?!
    Tillägg: OCH jag har heldre en frisk familj OCH är rik än har en frisk familj och är fattig...
  • Emmel
    Svinskinn skrev 2010-03-07 14:41:21 följande:
    Men å andra sidan sitter jag med en obotlig hjärntumör i min lexus än att jag sitter på bussen! samma sak med att sitta i sin förortstvåa och se alla 50tals tegelhus än att sitta i villa vid havet och vara deppig över sin obotliga sjukdom
    Det var precis detta jag menade.
Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till