Inlägg från: mosterYster |Visa alla inlägg
  • mosterYster

Här håller vi rika föräldrar till

viseversa skrev 2010-03-03 18:40:23 följande:
    Ja. Hemskt omoget att ha ett välbetalt jobb, verkligen.
  • mosterYster
    Fru U skrev 2010-03-03 18:51:12 följande:
    Varför måste en tråd hamna i sandlådan för att det handlar om de somär välställda? Varför ska de med pengar behöva skylta med det när de som inte har pengar slipper skylta med det?
    Bra att ha en grupp att spy galla över, såklart.
  • mosterYster
    Fru U skrev 2010-03-03 18:54:36 följande:
    ursäkta? så pengar=spy galla på fattiga? är det det du menade?
    Menade tvärtom. Fattiga är det per automatik synd om, de kan aldrig rå för att de är fattiga. Det måste ju vara likadant med rika, de kan inte ha gjort ett ruttet dyft för att tjäna bra. Bara ren tur att de råkade halka in på juristlinjen för att sedan jobba 80-timmarsveckor, eller driva ett företag framgångsrikt. Då kan man hata dem och spy galla över dem för det.

Min teori.
  • mosterYster
    viseversa skrev 2010-03-03 19:19:58 följande:
    Så man får ha pengarna men absolut inte köpa något för dem? Eller är man bara elak och strör salt i såren om man vill ha råd angående köp av något som faktiskt är extremt dyrt?
  • mosterYster
    viseversa skrev 2010-03-03 19:23:35 följande:
    Äh jag ger upp. Lämnar tråden. ingen verkar ju fatta hur jag tänker iallafall! Ha det bra!
    Hm, blev lite svårt att besvara de sista frågorna på ditt uttalande, ser jag
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 19:47:02 följande:
    tycker att det är skitjobbigt att man inte kan visa upp sitt hus utan att man ska ga och känna att man knäpper folk pa näsan som kanske har det "sämre" ställt. jag älskar varat hus! det är precis ett sant hus som jag velat ha och jag är stolt över det och trivs jätte bra. men inte far man prata om det inte da försöker man fa folk att bli avundsjuka och man borde för att göra bot klä sig i en sack och bränna hus och pengar och leva under en bro annars är det helt ok att vara elak och sarkastsk mot en.
    Bor du i VILLA din skrytsamma jävel!
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 20:20:47 följande:
    jo 200 kvadrat om man inte räknar källarn. men jag kjör inte mercedes...
    OK, förmildrande omständighet, så länge du inte har någon annan vräkig SKRYTBIL (eller ännu värre, TVÅ BILAR)! Allt dyrare än en Skoda från -96 är BAAARA för att imponera och trycka ner alla fattiglappar.

• mosterYster
    MsMagnolia skrev 2010-03-03 20:45:47 följande:
    vad är isåfall att ha en restaurang i närheten som kör ut alla möjliga olika sorters mat???
    Nja, imponerar inte på mig faktiskt. Jag är så bortskämd själv. Jag kan få ungefär vilken sorts mat jag vill hemkörd, alla dagar i veckan fram till sent på natten. Finns massor av olika restauranger att välja på.

Vi har utmärkt utkörningsmat här helt enkelt! Dock föredrar jag att laga själv.
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 20:49:18 följande:
    vi far ny bil om nagra mandaer da har vi tre bilar ett tag...
    Och vem tror du att du är då?

Drottning fucking Silvia???

*vill också ha en egen bil*
  • mosterYster
    MsMagnolia skrev 2010-03-03 21:13:38 följande:
    Det var ju dig jag syftade på! Försökte vara lite ironiskt rolig, därav -smileyn. (Råkade minnas att du skrev det i en tråd om pizza för ett tag sedan...)
    Jaha, haha. Shit vilket minne du har!
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 21:03:21 följande:
    stackars lilla du!
    Ja, det är jättesynd om mig! Maken vill inte köpa en bil till mig förrän jag börjar jobba och behöver en!

I hemlighet tycker jag att det är rätt trevligt att åka U-bahn, hehe - avslöja mig inte bara, för det är ju såååå WT med tunnelbana
  • mosterYster
    Anonym (jag) skrev 2010-03-03 21:46:18 följande:
    Absolut inte, inte jag i alla fall. Stil och klasslös med djävligt rik
    Bästa kombon! Då kan man ha hjärtformad säng och leopardmönstrade soffor utan att skämmas!
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 22:13:22 följande:
    gillar inte hundar och är alergisk mot hästar
    Sommarvilla i LA och garage med lyxbilar är ett alternativ. Som jag skulle föredra faktiskt (gillar inte heller hundar och har en tendens att trilla av hästar när jag försöker rida på dem).
  • mosterYster
    Queenie70 skrev 2010-03-03 22:25:33 följande:
    Tittar in som hastigast för att frottera min arma fattiga lekamen mot the creme de la creme....
    Vi är vähl föhr fihna föhr att umgås med patrask som dig...

schas, du smutsar ner min sobelpäls!
  • mosterYster
    lokisse skrev 2010-03-03 22:25:48 följande:
     skulle vara om folk viftade med palmblad när jag red in i staden da kanse
    hosianna Davids dotter!
  • mosterYster
    llinaa skrev 2010-03-03 22:59:55 följande:
    varför kan inte detta vara en seriös tråd precis som den fattiga förälddrar tråden är
    Sorry, verkligen. Svårt att hejda mig. Tips: starta en ny tråd så lovar vi att inte meja ner den, OK? Döp den till något i stil med "rika föräldrar - seriösa tråden" så får den vara seriös.
  • mosterYster
    Queenie70 skrev 2010-03-03 23:08:25 följande:
    Förlåt frun...*skrapar med foten*....Tack för att ni nedlåter er till att ens kännas vid mig..*backar ut ur tråden*
    Ja, föhrsvinn och befläcka oss inte med din tarvliga fattigdom *fnys*

Svar på tråden Här håller vi rika föräldrar till