sjöberg75 skrev 2011-07-21 10:23:01 följande:
Tack vare alla er som tog sig tid för att svara på min fråga igår så blir det nu en Citykorg till Nitron vi ska köpa. Gubben min fick oxå läsa era svar & se t0vas galleri & han höll med mig om Citykorg.
Önskar er en fortsatt härlig sommar & återkommer säkert i höst/vinter när vagnen är i vår ägo!!
Så kul att höra att vi har hjälpt till, hoppas nu allt går perfekt för er och ni får många mysiga promenader :)
Sofiafia82 skrev 2011-07-21 10:17:18 följande:
Jag har en ny edge duo och undrar lite över det här med lufthjulen. Mamma tycker att jag nu i förväg ska beställa extrahjul så att jag alltid kan ha ett liggandes i varukorgen utifall att man får punka när man är ute å går. Vad tror ni om det?? Skulle det behövas och måste man isåfall köpa 4 hjul vid en beställning?
Jag tycker också det är onödigt, som mest skulle jag kunna ha ett extrahjul hemma men aldrig släpa med. Nu har vi inte lufthjul till våran vagn men till rullstolen var det vanliga cykelhjul och under mina 5år som jag använde den och var ute mycket så fick jag punka 2gånger. Då var det glas, tillskillnad mot en vagn så kan man inte fortsätta rulla med punka men på en vagn går det. Så jag skulle nog haft ett extrahjul hemma för nödsituationer typ "punka på vagnen kvällen innan vi ska åka utomlands 3 veckor".