Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-03 22:33:03 följande:
Måste fråga mig för här bland experter! :P Jag har en emmaljunga ozone vagn. tycker det är nåt fel med ena framhjulet. det e precis som d inte tar i marken! d stör mig jättemycket när jag e ute o går då d bara far runt o skramlar massa. detta händer bara på vänstra framhjulet. aldrig på höger framhjul. jag va i affären o han rättade till hjulet men d håller fortfarnade på! e d jag som e petig????? vill inte ens gå ut m vagnen för d stör mig hela tiden. han i affäern sa ju att så gör dom svängbara hjulen men varför gör aldrig d högra hjulet så då??? Jag har haft en nitro city vagn innan. den gjorde aldrig så heller. så d känns ju som d e nåt fel. men vad gör man??? vagnen e som ny, knappt använd! :S
Är supervanligt, va gjorde de med hjulet? För man kan inte göra något åt detta. Endel skickar vagnen till Emmaljunga för bedömmning å om de anser att de är mer än "vanligt" så får man nytt chassi, men de är petiga.
Min förra nitro var så med, men bara lite då å då, beroende på underlag. Men ajg störde mig inte så mycket. Är inte bara emmaljungas vagnar som är så utan de flesta med svängbara hjul fram.