• eec82

Emmaljunga tråd, Vol 5

3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-01-07 12:47:39 följande:
    Tycker min city cross går trögt i snön. Är det ngn mer än jag som tycker det?
    i snömodd e de hjulen inge vidare, eller nära 0 gradigt... då vill man hellre ha lufthjul!
  • eec82
    CoolJen skrev 2011-01-12 18:38:24 följande:
    Idag gjorde jag mig 2250:- fattigare
    Jag beställde en citykorg (white leatherette) efter att letat som en galning efter en vit citykorg på blocket.

Nu saknas det bara en svartgrå fårskinnsfäll så är jag nöjd
    du får hoppas att det är någon mer som letar som en galning då du ska sälja den istället. =)  Så du får tillbaka en del av pengarna.
  • eec82
    C060908 skrev 2011-01-16 23:19:54 följande:
    Hur dyrt då? Bättre att köpa en begad på blocket?
    bara en sufflette går på 2000-2500:- å så sittdel till de.. ja blocket är billigare.
  • eec82
    TinkyWinky skrev 2011-01-18 10:20:07 följande:
    har en el scooter i pp red/black som bara är 2 månader gammal med fotsack i samma färg, är 2100 för lite för den eller är det ett helt ok pris??

har satt ut dne högre men ingen som vill ge mer :/

INGEN ANNONS !!!
    de är väl rätt ok, lite surt kanske att förlora så mycket på så kort tid. Men folk ser sällan tillbehör som något att betala för verkar de som då jag sålt vagnar privat.
  • eec82
    TinkyWinky skrev 2011-01-18 11:23:30 följande:
    ok, nej blev ingen affär, vill ej förlora för mkt då den e som ny. så jag väntar o hoppas på en köpare. har ingen brådska o sälja den ännu..
    fast ju längre du väntar desto svårare borde de ju bli sjunker ju i värde då... hade nog sålt för 800:- back iaf. Å  för att slippa kostnader på annonser osv kankse 1000:- back med... men de e ju jag de.
  • eec82
    gullunge1 skrev 2011-02-27 23:25:48 följande:
    Köpte en spider idag till super bra pris på barnens hus och undrar om nu har några tips på vad för sufflet man kan köpa till? Någon bra till bra pris.
    emmaljunga har ju en suflette till spider som passar, varför inte köpa den?
  • eec82
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-03 22:33:03 följande:
    Måste fråga mig för här bland experter! :P Jag har en emmaljunga ozone vagn. tycker det är nåt fel med ena framhjulet. det e precis som d inte tar i marken! d stör mig jättemycket när jag e ute o går då d bara far runt o skramlar massa. detta händer bara på vänstra framhjulet. aldrig på höger framhjul. jag va i affären o han rättade till hjulet men d håller fortfarnade på! e d jag som e petig????? vill inte ens gå ut m vagnen för d stör mig hela tiden. han i affäern sa ju att så gör dom svängbara hjulen men varför gör aldrig d högra hjulet så då??? Jag har haft en nitro city vagn innan. den gjorde aldrig så heller. så d känns ju som d e nåt fel. men vad gör man??? vagnen e som ny, knappt använd! :S
    Är supervanligt, va gjorde de med hjulet? För man kan inte göra något åt detta. Endel skickar vagnen till Emmaljunga för bedömmning å om de anser att de är mer än "vanligt" så får man nytt chassi, men de är petiga.

Min förra nitro var så med, men bara lite då å då, beroende på underlag. Men ajg störde mig inte så mycket. Är inte bara emmaljungas vagnar som är så utan de flesta med svängbara hjul fram.
  • eec82
    DeeDee09 skrev 2011-04-02 10:01:01 följande:
    Usch va tråkigt, ja det blir ju jätte jobbigt att köra den när det e så.  :( Ja men frågan är om garantin gäller även för den nya ägaren. Jag hoppas det iaf..kanske får ringa dom och fråga.
    egentligen gäller garantin bara mellan köpare å säljaren (butiken), men står det inget namn på kvittot så spelar det ju inen roll. Där jag arbetar kollar vi aldrig utan låter de "passera" iaf. Men skulle inte säga att jag handlat begagnat.
  • eec82
    DeeDee09 skrev 2011-04-02 18:00:32 följande:
    Okey, tror inte att det stod något namn så det borde väl gå då. :)
    Tack för svaren
    japp då borde de gå, då vet de ju inte att de inte var er från början.
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5