Ekot skrev 2012-08-05 12:55:54 följande:
Så orättvist, kan fortfarande inte beställa via butikerna här i sthlm, medan jag vet flera i gbg som beställde 2013 årsmodell för en månad sedan. Hoppas vår modell finns så vi kan få vagnen i tid...
När du får vagnen beror på när den tillverkas. Tex så kanske din färg är sist på schemat, då kan du få vänta enda mot december på just din färg.
Ninnie skrev 2012-08-05 17:14:28 följande:
När ska man beställa vagn om man är beräknad 11 december tror ni? Jag ska köpa en city cross och det måste bli en 2013 eftersom det inte fanns så många 2012:or kvar och inte i de färger jag vill ha.
Du kan beställa redan nu, du behöver inte hämta ut den förens det närmar sig, så riskerar du inte att stå utan vagn.
060810 skrev 2012-08-05 20:36:46 följande:
Emmaljunga har stenkoll på sina återförsäljare, de skriver på fruktansvärda kontrakt för att få sälja deras saker.
Så jag tror du kan känna dig säker att handla i en liten butik.
Emmaljunga må ha stenhårda kontrakt, men de har noll koll och det har deras ÅF med i vissa fall. Det finns helt seriöst säljare som inte vet om samma footsack passar Nitro och Edge... Och som återförsäljare ska man kunna sina produkter tycker iallafall jag...