Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Hej flickor! Imorgon åker jag till Trysil och åker skidor en vecka. Kommer inte logga in på FL under semestern men hoppas mötas av många goda nyheter när jag kommer hem! Kram
Hej flickor! Imorgon åker jag till Trysil och åker skidor en vecka. Kommer inte logga in på FL under semestern men hoppas mötas av många goda nyheter när jag kommer hem! Kram
Om jag glömt skriva det innan så har jag ätiti Progynon inför FET vid båda mina FET.
Vilka UNDERBARA nyheter som väntade här när jag loggar in efter en vecka i Trysil!!!!
STORT fantastiskt JÄTTEGRATTIS Gräddnosen!!! Gissade att du ruvade i smyg eftersom du aldrig skrev något och jag hade viss koll på att det borde vara dags nu! Jag gjorde ju samma i höstas så jag fattar!
Oroa dig inte, jag hade massa molvärk och ont i brösten, inga andra symtom i början. Illamåendet började komma i vecka 6 och är ganska överväldigande nu i v 10.....
Spättan:
Tvillingar!!!! Hade helt missat att den möjligheten ens fanns! Eller, enäggs kan man ju alltid få Säkert därför du mått så illa!!!
ha det riktigt skönt och ladda för fullt!
Gräddnosen:
Förstår PRECIS! Vågade mig inte heller in på någon gravtråd förrän efter VUL. Nu ska du inte oroa dig för mycket över brist på symtom, så är det ju för många kvinnor! hade vi inte gjort IVF hade ju mensen bara varit "lite" sen....
När får du tid för VUL, var det imorgon???
Jag har gjort stimulerat FET två gånger med just Progynon. Återförandet har varit på CD 17 både gångerna, om jag räknat rätt. VUL har varit på CD 9 eller 10 så en vecka efter VUL med andra ord
Spännande att du snart får ruva Junie !!!
Barnsugen:
Undrade just var du höll hus.....
Har du gjort VUL ännu? Hur mår du???
Hoppas ni fixar att läsa att vi varit på nytt VUL idag och att allt fortfarande är bra därinne!
Svår balans där med att vilja dela glädjen med er och ge er hopp att det kan lyckas, och samtidigt inte dränka er med gravsymtom och så....
SÄG till om jag går över gränsen helt enkelt!
Många som ligger i tid för att ruva snart!!! Håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra för er, blastocyster och embryon som överlever tiningen och så!!! Ser fram emot en ökande skara i "gravidtrådem" snart
Lotie:
För mig har det sedan blivit många fler ägg vid ÄP men egentligen är ju 6-8 ägg det som läkarna strävar efter, blir ofast bäst kvalitet då!