"Bantningspiller"
Finns det någon som testat och funkar det? Jag tänker på sådana som finns på apotek o hälsokost, typ allevo.
Äter bra och motionerar mycket, har gått ner 3 kg de senaste 6-7 veckorna men skulle vilja gå ner några till.
Finns det någon som testat och funkar det? Jag tänker på sådana som finns på apotek o hälsokost, typ allevo.
Äter bra och motionerar mycket, har gått ner 3 kg de senaste 6-7 veckorna men skulle vilja gå ner några till.
Allévo har ju många produkter, främst pulverdiet (och ja, de fungerar). Det som finns i pillerform är fibertabletter som sväller i magen och gör att man inte äter så mycket mat.
Alli fungerar och jag skulle tro att Liposinol också gör det. men det är dyrt och jag tror inte viktvinsten står i förhållande till priset faktiskt.
Det finns en mängd olika typer av bantningspiller. Sådana som ökar ämnesomsättningen och gör att du bränner mer fett, sådana som hindrar kroppen från att ta upp kolhydrater eller fett, eller sådana som gör att du inte känner dig hungrig.
Det finns en sida där du kan läsa mer om olika typer av bantningspiller, hur de fungerar, och vilka som fungerar och inte, det är: http://www.viktvagvisaren.se/bantningspiller-kosttillskott/
Javistt kan man tahjälp av sådant, men i slutändan är det bara koständring o motion som håller kilona borta!!
jag har tappat 16kg sen i januari, med pulver/bar som komplement, vid risk för slarv
kolla på min blogg, www.metrobloggen.se/inhaleramera
där står det lite mer om hur jag gör!
Hej
Köpte till frugan bantningspiller i födelsedagspresent för 3 månader sedan ifrån www.helsingborgspiller.se, men nu 3 månader senare har hon gått ner 20 kg och ser bättre ut än någonsin. När hon väl började med de så blev hon också mera mån om sin kost och träning. Beställde själv bantningspiller i julklapp till mig, kände att de var dags att förlora x antal kilon, lika bra att börja tänka på beach 2015!