Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Jag blev gravid med pergotime!
Fröken sy : Häftigt att lyssna på hjärtljud vi har inte gjort det ännu. Men den 15 dec är det dags.
Loppa8: Jag provade pergotime med fick 5 äggblåsor och sexförbud. Men jag vet flera som blivit gravida med det.
Fialotta: Tråkigt med illamåendet! Men tänkt på den lilla gullungen som kommer sen så känns det kanske lite mer värt det.
Fialotta: Det var lite motstånd vid spolningen. Vi pratade både om ev Puregon och ev titthål, men hon ville att vi skulle vänta och se vad som händer nästa gång jag får mens. Nu händer inget... ogravid, mensvärk men ingen riktig mens bara småskvättar då och då....blä
Pergotime x 3 har gett mig ägglossning, men jag har inte fått tag i några sedan i juni :(
Tjohoo! Fick tag på Pergotime! Nu är det bara mensen som saknas, sen gör jag ett försök igen :)
Härligt Loppa! Lycka till!
Fullt upp här jobb jobb jobb tror jag kan sammanfatta mitt liv just nu blandat med djävulsk fogsmärta och en kräkning då och då men vad gör man inte för pyret
Kämpa på allihop!
Kappan, hur går det? Något nytt än?
//Blom
Mensen kom, Pergotime kommer inte :(
Hade köpt på apoteket på nätet. De ringde och sa att de tagit slut och att pengarna kommer att sättas tillbaka på kontot.
Kommer troligen in nya 8:e december, men jag måste göra en ny beställning då. Det är bara att ta en ny lott i lotteriet och se om man får köpa då. >: ( Precis som om det inte är tillräckligt krabbigt ändå...
Tänk att det finns de som kan bestämma när de ska bli gravida....
Loppa8: vad i h-e? Var det det enda apoteket som hade (eller sade sig ha)?
Jag fick också mens idag. Så nu börjar jag äta P-piller. Vill inte!
loppan och kappan: usch jobbigt... jävla skit rent ut sagt. hade jag haft pergo kvar hade jag kört hem med det till er ytterdörr, men tyvärr. kram till er!
Hej!
Ny på forumet och försöker lära mig hur det fungerar här.
Jag och min man har försökt bli gravida sedan juni 2007 så det känns grymt segt och hopplöst...
Ska ringa Besima idag och beställa tid för utredning eller var man nu börjar.
Vi har bara försökt själva, utan hjälp av hormoner och annat.
Är ni nöjda med Linnéamottagningen, ni som går dit? Har bara varit där för cellprover tidigare.
Kram!