Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
härligt tjejer! är så glad för er som äntligen blivit gravida! till er andra: kämpa på, det kommer när man minst anar det!
nu har jag bara 12 dagar kvar till bf, ska till barnmorskan idag och låta henne klämma på magen och känna om bebisen fixerat sig än, och så lyssna på hjärtljuden såklart, så mysigt!
fendt: Nu är det inte långt kvar! Håller tumamrna för dig
Tog mod till mig i går och berättade för en på jobbet. Hon och hennes man har försökt i 6 år! gjort 4 ivf försök och en mängd annat. De har skickat in adoptionshandlingar och hon trivs jättebra med det. Jag tror att vissa människor mår inte bra av att försöka och försöka då det sliter på förhållandet ibland till den grad att man går skilda vägar. För detta paret var det två alternativ antningen lägger vi ner och adoterar annars går vi troligen skilda vägar snart. Sedan har man ju träffat på andra som det funkar bättre för ändå. Jag har träffat ett par på jobbet som gjort 11 st ivf försök innan det resulterade i tvillingar som nu är mycket ompysslade och älskade förstås.
kämpa på alla !
Nu har jag berättat för föräldrarna men vill fortfarande att de håller tyst. Knepigt att berätta det på jobbet så jag väntar lite till...
Fendt åh så spännande! Snart kommer den =)
//K
blom:
härligt! vad sa föräldrarna? berättade ni "bara" bebisnyheten eller fick de hela storyn?
kram!
Bara nyheten...
Fick tid för spolning av äggledarna i veckan som var. Det gick inte att göra det för livmodern var stängd som en mussla, och det gick inte att komma in. Någon som varit med om det samma?
Ska försöka under mens nästa gång. Då måste det ju finnas en liten öppning iallafall...
Vilken tid i cykeln var du där nu då, Loppa8?
loppa8
Det lät jobbigt. Kanske inte så mycket om det där mer än att det var viktigt att man gjorde den på rätt dag. Hoppas det visar bättre resultat nästa gång!
Fent87: Hur mår du?