Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
Jäkla skitdag idag! Varit på uruselt humör och inte velat nåt mer än att gråta och gömma mig. Där får man för en ynka hyperdag.
Jäkla skitdag idag! Varit på uruselt humör och inte velat nåt mer än att gråta och gömma mig. Där får man för en ynka hyperdag.
Herregud vilket shoppingsug jag har. Tittar på HMs sida varje dag och gör allt jag kan för att inte börja beställa. Försöker hålla mig ifrån alla klädsidor men det är så svårt.
Såg en så underbar lampa, en ängel, skulle passa jättefint i v-rummet. 700kr. Vill ha nya möbler, inredning, kläder till oss alla, bil, ny lght...osv.
Idag kollade jag lite på ams sida och vill så gärna söka jobb. Jag vill klara att jobba!! Sökte ett jobb som telefon försäljare. Skiter i den jävla sjukskrivningen och aktivitetsstället jag ska börja med på måndag nästa vecka. Vad ska jag gå där och drösa runt för? Känns bara mesigt och jag vill inte dit vill jobba istället.
Nere i en total depp igen. Klarar nätt och jämt ta hand om sonen när han inte är på dagis. Iofs hade det inte varit för honom så skulle jag gräva ner mig i det totala mörkret.