Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
Linus.
Tack så hemskt mycket för din öppenhet! Det är starkt av dig att skriva om det. Jag beklagar verkligen din förlust och att du fick ta på dig den största bördan.
Min son är bara 16 månader och jag sörjer att jag missade nästan hela hans första år. Nu tror jag, hoppas jag, att jag lärt mig tecknen på när det går utför. Jag älskar min son över allt annat, näst intill avgudar honom. :)
Jag gör allt jag kan, även om det tar emot och tar alla krafter jag har, att be om hjälp av psyk och tar emot den. Hämtar tex medicin en ggn/vecka då jag ff inte vill ha massa piller hemma. Jag vill inte riskera att om jag får en knäpp göra nåt dumt.
Det är hemskt vad du och din familj fått gå igenom och jag hoppas du en dag kan tänka på din far med de fina stunder ni haft.
Har du andra funderingar kring detta och om din arbetskamrat så är du lika välkommen som de med diagnoser. Och jag lovar, det är vanligtvis inte bara jag som tjötar, det finns fler i denna tråd. ;)
Bara det att jag är inne i en lite manisk dator användnings period. Det och att många här verkar ha sämre perioder tyvär.
Maia