Jag mår inte så bra men har ändå hamnat i shopping träsket. Håller på och gör om hela hemmet. Köpt nya matsalsmöble, mattor, prydnadsgrejer, sålt soffan och ska förhoppningsvis iväg idag och köpa ny, lampor, lite andra småmöbler och vet vad jag mer vill köpa. Har doch knappt matpengar kvar tills barnbidraget kommer men ff snålar och gnetar jag för att få köpa det ena och det andra. Har ju frysen full med mat så tex lillen går det ju ingen nöd på, bara han får vad som behövs så är det ok tycker jag. Fast nu när vi, förhoppningsvis, kommer iväg för att köpa soffan på ikea så håller jag på och planerar annat jag ska köpa. Tavlor stolsdynor, gardiner, pläd, kuddar.
Vill fixa sovrummet och hallen också men sambon vägrar ta kredit och jag är vanligtvis emot det men nu vill jag ju göra allt på en ggn!
Till sonens rum ska jag bla önska lite ikea-presentkort. Det är väl ok? Han kommer ju få massa leksaker ändå och blir bara 2 så han förstår inte så mycket mer än att han får några presenter. Hur många spelar ju ingen roll för honom. Då kan jag fixa hans rum också. Han fyller slutet av nov och nu är vi ju nästan där så, där har jag ork att vänta. Speciellt som det är så mycket annat jag vill göra.
Har sålt av en del hemma också. Soffan naturligtvis, spjälsängen, smycken osv.
Jaja. Detta är vad min hjärna går ut på för tillfället.