Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
De gaddar ihop sig mot mig.
De gaddar ihop sig mot mig.
alla! de tycker jag börjat bete mig aggressivt och att jag inte fattar att det inte är jag. nu kom sambon och skulle "prata" med mig och det slutade med att han sa att han var besviken för att jag inte lyssnar men de lyssnar inte
jag har nattångest och bryggde en kanna kaffe för att vara vaken inatt och inte tappa kontrollen när jag sover. han sa att det var dumt och att jag börjar bli irrationell. är väl inte deras beslut
Hällde ut kaffet men det hjälpte inte han är förbannad och smällde igen dörren till sovrummet. så, superångest.
Sambon säger att jag börjar bete mig som förra året när jag ar ilsken och motrade alla. Påpekade hela tiden att det är mina egna beslut som en vuxen människa. Jag förstår inte själv för jag minns ju inte. Lovade dock att jag skulle försöka lyssna på honom mer och försöka lita på vad han och mamma säger. Vill ju verkligen inte hamna i samma sits som förra året. Ska även ta upp det med ssk. Det bästa vore nog om sambon var med för att ge sin sida av saken för som sagt, jag förstår inte. Fast då skulle vi nog vara tvungna at boka ett riktigt besök och det finns det inte pengar till... Kanske om han skrev ner lite kort fattat hur han ser ang mig och ge till ssk..?
Jahapp... Gogmorgon!
Håller jag på att tappa förståndet? Har de andra rätt när de säger att de bara vill mig väl? Jag har lovat sambon igår att jag inte ska börja bråka om han säger att -nu mår du inte bra och du är inte dig själv nu. Hur kan jag lova det? Jag vet ju inte hur jag betedde mig förra året och han säger att jag börjar få liknande beteende/attityd igen.