Doldis skrev 2010-04-29 20:46:46 följande:
Ja. Ständigt. Är det nån som är virrig på jobbet har jag hur mycket förståelse som helst och kan skrattat åt det - är det jag är jag fruktansvärt rädd att bli avslöjad, skäms jättemycket och får panik osv. Jag höll på att dö när mina närmsta kollegor och min chef sa att dom tyckte jag var snäll. SNÄLL!! Moi!???! Fråga min man och barn om det bara säger jag. Fast ibland känns det skönt att veta att det inte alltid är så himla hemskt som jag tror att jag har gjort ifrån mig. För jag har verkligen ingen koll mot verkligheten. Inte en chans att jag kan se mig själv utifrån. Positiv eller negativ kritik är alltid en överraskning. Eller nej, förresten. Negativ kritik är aldrig oväntad, jag vet ju att jag är värdelös.
Exakt så som jag har det ...
jävla skitkväll. Jävla skitvecka. Nytt jobb har jag, jag borde vara jätteglad för jag kom ifrån ett helt sjukt jobb med en chef som var helt knäpp-.
nu är jag bara trött, är trött på nnya jobbet, försöker ändå massor så jag är helt utbränd när jag slutat, nu känne rjag "fan jag kommer ju aldrig bli frisk! vad finns det för mening då, jag blir ju bara sämre för varje år..."
vad äter ni för stämningsstabiliserande?