dallas skrev 2010-10-08 08:36:41 följande:
TACK FÖR ALLA VÄLKOMNANDEN!!!!
Det blir en ny behandling- vi fick en dotter i slutet av dec 2008 efter IVF på SU. Jag tror vi köper ett 3-pack om vi får(har bara lyckas bli gravid på FET nämligen, 2 ggr)
Mom70; Jag har inte gått på RMC, men vi kanske har varit med i nån annan tråd tillsammans
Man har ju hängt här ett par år s a s....
Är ni nöjda med CA? Har mest hört ROS men har även en väninna som var lite missnöjd med en IVF. Kommer dock inte riktigt ihåg var det var, men på det stora hela verkar dom vara bäst i GBG känns det som.
Tror inte det kommer vara några problem alls för dig att få ett 3 pack.
Jag är suuuuper nöjd med CA. Gick i Linköping och gjorde mina landstingsförsök och de felbehandlande mig ganska mycket tycker jag och sen när vi kom till CA lyckades vi på första försöket så kanske inte så konstigt att jag tycker att de är kanon
Jag tycker det var väldigt skönt för vi fick träffa samma läkare nästan alla gånger utom på ett vul och de var toppen
Otroligt gulliga barnmorskor
Jag var jätteorolig inför ÄP för hade en hemsk upplevelse av det vid mitt tredje plock på RMC och de tog mig på allvar på CA och gjorde allt för att jag skulle känna mig lugn och trygg
De är superskickliga på att plocka där