Csillag skrev 2012-05-20 16:45:32 följande:
Åhhh gumman, kom tårar när ja läste ditt inlägg.
Så orättvist att du ska behöva gå igenom detta.
Jag fortsätter hålla tummarna för dej fram till jag hört du varit inne hos J på tisdag, o hoppas de går bra även om de tyvärr ser ut att ha gått snett.
Jag ska va inne hos J vid 7,40 på tisdag morgon.
Han ville ta de så tidigt som möjligt ifall jag måste försöka operera bort dom.
De här med ET har ja gett upp nu.
Fanns ju bara minimala enstaka äggblåsa vilket han trodde va dåliga blåsor ändå, o den stora va ju jättefel på.
Helt kontigt att de blir så, blev ju helt chockad när ja såg hur de såg ut i magen på mej.
Tänker man efter så förstår ja va han menar med att ja borde ha svin ont men jag ahr verkligen inte de.
Tänker ja efter har ja väl varit o kissat mer o de e ju inte konstigt då de trycker åt alla håll i magen på mej.
Jag e ju inte superstor i storlek heller precis.
På ett sätt e de väl skönt att ja sluppit ha ont,men samtidigt så hade de ju vari bra om ja haft de för då hade dom kanske kunnat upptäcka de tidigare.
Förstår att du avbokade idag o förstår om du inte vill gå på släktkalas imorgon.
Jag hade heller inte velat de o hade sj valt att avboka.
Hade de vari mitt kalas ida hade ja avbokat de,men va ju C så då kändes de fel.
Berättade för henne om gammelfarmor ida o hon vet att hon gick bort på hennes födelsedag.Hon va väl jätte lessen en bra stund i bilen,mn hon säger sj att hon vet att hon va gammal o sjuk..Hon är ju så stor i både sätt o sinne så hon förstår ju naturen har sin gång,men visst tog de hårt på stackarn.
Har ni bestämt er helt för att ge upp syskonförsök nu till Ebba?
Vet ju ni bara hade detta i frysen o vet ju ni inte va helt överens om att göra helt nytt ivf.
Hoppas ni kan få ett syskon till Ebba.
Vet ju själv hur jobbig längtan e efter nått som aldrig händer.
På tisdag kommer väl dommen om jag ens har chansen kvar till att försöka.
Annars får vi snällt inse att de går inte.
kram
Tack så mycket
!!!
Nu är mitt enda hopp efter ditt tidigare inlägg att jag fått chokladcystor. Kan man hoppas det.....
jag har nu bara ont stundtals men blöder fortfarande hela tiden. Vid mitt första MF blödde jag i nästan 4 veckor
Just nu har jag helt gett upp hoppet om syskon. Sambon orkar ju inte med fler försök. Vill inte pressa honom. Men vi hinner ju ändå inte innan sommaren så jag får väl ta upp det till hösten igen isf. Tror å andra sidan att våra chanser då är mycket mindre än nu pga att jag ska jobba heltid då. Mitt jobb+min kropp+ graviditet= minus eller MF
Ska hålla tummarna för dig oxå så att allt går bra på tisdag och du slipper OP!
Kramar!