Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

sushikatten skrev 2010-09-03 12:10:33 följande:
    Sydney: Tack för omtanken och jag kommer att köra den korta metoden. Jag har aldrig kört något annat men funderar på att kanske skulle man utsätta sig för den långa metoden. CA vill helst att man kör den korta har de berättat för mig om allt funkar somm det ska. Vet faktiskt inte vad som styrl valet? Min kompis som gick det körde långa metoden. Vad har du för erfarenhet och när ska du börja?

Tackar givetvis alla andra också för visad omtanke!

Kommer nog att be om Göran nästa gång för det är ju ändå han som jag har träffat mest!
    Kräv att få komma till honom Jag frågar alltid när jag får en tid vem det är till......
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-03 13:18:07 följande:
    Nu har jag pratat med CA.

BM tyckte inte det var någo nfara bara ÄL kom i helgen.
    men jag kommer ändå inte kunna slappna av förrän den kommer.
    Vill inte det ska krångla nu
    Vad skönt, hoppas det ger utslag nästa gång du testar Jobbigt att vänta och så typiskt att det dröjer när man går och väntar...
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Längtans Stina skrev 2010-09-03 19:53:58 följande:
    Plussade i går på TD!

Vill nu att det går vägen hela vägen om att det kommer ut en fin liten unge till i början på maj. Tycler att vi förtjänar det efter MF vid midsommar. Knappt att jag vågar tro på det.

Nästa milstolpe blir VUL om ett par veckor, sedan väntar KUB och NUPP och allt vad det nu heter.´Mer att oroa sig över.

Sushikatten; hoppas att du plussar i morgon så att vi kan följas åt till BF.
    GRATTIS!!! VAD ROLIGT!!
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-04 08:53:46 följande:
    Ingen ÄL ännu. BLÄ!
    Men nej vad tråkigt
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-04 09:09:00 följande:
    Samma skit här......ingen mens. Jag ger snart upp.

Har någon hållit tummen för mig? Jag tror det har varit brist på det Rynkar på näsan

Skrippo, testa ikväll igen. Det sägs att hormonet produceras mer på kvällen så testa någon gång vid 8 ikväll vettja (försök hålla dig 4 h).
    Nu hålls tummarna för dig .... och Skrippo! KRAM
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-04 10:21:45 följande:
    Jag är på dag cd 18.

Självklart håller jag tummarna för dig!!!
    Men vad håller ägget hus?? Så typiskt när man vill komma igång ju, hoppas på utslag framåt dagen......
    Kan väl även vara så att man inte har ägglossning varje månad har jag för mig......
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Släggan skrev 2010-09-04 22:03:16 följande:
    Hej på er! Nu är jag tillbaks, laddad för att göra ett sista försök att få ett litet växande ägg. Vi har tidigare testat den korta metoden men nu ska vi ändra till den långa samt att ändra hormon till Menopur. Har fått så få ägg de andra gångerna och nu ska vi se ifall detta möjligtvis kan ge bättre resultat,
    Ni som testat långa metoden med nedreglering....hur var de första "spray" veckorna?
    Har sprayat 3 ggr och inte haft en enda biverkning av sprayen, så man behöver inte få biverkningar! Lycka till nu!!
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-05 07:28:04 följande:
    Nu på morgonen fick jag omslag!!!!!!
    Så nu har jag pratat in på Cas telefonsvarare...
    Härligt vännen!!! Vad underbart Blir det FET på lördag då KRAM
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-05 08:38:20 följande:
    Men vad underbart!!!!

Och vet du vad? Jag fick min mens inatt...vaknade strax efter att jag hade lagt mig för natten av att jag hade mensvärk. DUBBEL LYCKA för oss!! 

Jag vet inte om det innebär att jag får börja spruta redan ikväll. Jag hoppas på det. Ska ringa dem och höra nu.

Underbart väder, jag har fått mens, Skrippo har fått ÄL omslag...kan det bli bättre?
    Men vad härligt! Tror man börjar på 2 eller tredje dagen så du börjar säkert i morgon eller fick du den innan tolvslaget så är det ju i kväll !!  Nu ska det bli bebisar i tråden
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-05 09:10:18 följande:

Förresten... Pratade ju in på deras svarare innan. Ringer de upp idag eller imorgon tror ni?

Tror de ringer idag, men tror de brukar ringa samtalen efter kl 12, men beror ju säkert lite på hur många patienter de har idag på CA. De har ringt mig 3 söndagar tror jag och då har det varit mellan 12-14
    Milo min underbara skatt
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19