För min del är det nog kört att känningar har försvunnit sen dag två och det var likadant sist . Testade igår och det var negativt. En blastis och dag 6 ska det visa något. Imorgon tar jag klinikens sticka men det känns nästan som jag inte ska behöva det lite mensvärk på gång. Vi kommer att sätta igång direkt med nästa ivf så detkänns ok. Bara 30 lakan fattigare! Lycka till ni andra så länge och tack för allt stöd!
Ja det blir CA igen! Det har funkat bra där och kännner att det har varit noggranna med VUL och lyssnat på mig. Tyvärr så är det väl uppföljningen som jag inte varit nöjd med. Olika läkare hela tiden även om man har en ansvarig. Jag har varit där säkert tio gånger senast ivf och då träffade jag min läkare bara första gången. Så uppföljning verkar svårt. Dock tycker jag att de har varit skickliga och ändå känt att det tar väl hand om mig. Tydligen är det svårt för kliniken att låta en och samma läkare ta hand om en. Inte hjälpte det heller när jag bad att få samma läkare så mycket som möjligt. Jag kommer ändå att fortsätta där för jag har förtroende för vad de gör.
Jobbigt Jag fick ju ha min ansvariga läkare(Göran) 7 av 8 besök , hade Torbjörn på ett vul. Så det var jag väldigt imponerad av, så skönt när samma läkare tar hand om en...... jag kanske bara hade tur att det var så jag vet inte...
Sushikatten, jag håller med om att det blir ett väldigt bytande mellan läkare hela tiden. Man får ta den de har till förfogande. Men de verkar ändå vara väl införstådda i min situation så det känns OK. TUR att det bara finns 3 läkare, annars hade jag säkert tyckt det varit mycket jobbigare :) Det lustiga är att det var Torbjörn som gjorde mina 2 första återföringar, och det blev ingen graviditet av dem (som resulterade i bebis). Men när Margaretha gjorde en återföring så lyckades det. Kanske ska försöka pricka in ET en helg då hon jobbar
HÄFTIGT
Jag tog ju aldrig något foto på vårt embryo eftersom jag var så negativ innan vi åkte till CA hade inte med mig kamera Ångrar det nu Men nån sa att de fotar och har bild på det i våra journaler så ska fråga om de kan skriva ut det nästa gång vi är där Vore lite häftigt att ha faktiskt!!!
Vill den ska va regelbunden just för att det inte ska krångla. Gör ju ostimulerat. Och om den inte kommer som den brukar då känns ju chansken till att lyckas mindre. Eller har jag fel?
Om du är orolig så ringa och prata med en BM på CA idag! Bättre det än att gå och oroa sig och betala 11000:-, om det är så att en kort lutefas(heter det så?) försämrar chanserna så är det ju bättre att vänta en månad och köra stimulerat.