Carlanderskatöserna del 19
Love is everything skrev 2011-09-26 12:08:19 följande:
Hej alla tappra tjejer!Hur går det för alla? Har lite dålig koll... Känns som om de flesta av oss misslyckades efter sommaren, eller?
Själv hade jag min möhippa i lördags, sjukskrev mig idag pga all träningsvärk i kroppen(!) Kommer inte upp för trappan, kan inte resa mig, kan inte vända på mig i sängen, kan inte sätta mig på toa.... Hahahaha! Nu undrar ni s'kert vad jag gjorde... Laserdome och strip-aerobic! + 5 timmar på dansgolvet! Nu börjar det bli pirrigt.... Känns som om det är en evighet till vi ska gifta oss och så är det bara 5 veckor! Hela hösten och vintern kommer gå undan som bara den! Det är skönt!
Vet inte hur vi ska gå vidare... Blir nog en helt ny IVF i januari förhoppningsvis, då vi kommer hem från bröllopsresan den 20 december. Iofs, Proveran kanske man kan börja med i mitten på december så att ÄP blir tidigt i januari. Känns skönt att ladda upp med massa positivt nu ett tag fram över.
Förresten, vet ni vad? Jag har glömt att meddela att mitt FET misslyckades(!) Jösses, när var det??? Måste nog ringa om det.....
Ha det superbra!!! Så hörs vi framåt!
Stoooooor kram till er alla!
Vad skoj med möhippa Vad härligt att få lite annat att fokusera på Hoppas ni får ett underbart bröllop och en härlig resa
Det är nog fler som glömmer meddela minus resultat skulle jag tro Ett plus är man nog snabbare om att ringa och meddela!
Kram kram