Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Sötisa skrev 2011-09-01 16:58:56 följande:
    Jag plussade sist på rd 6 efter 3-dagars och gången dessförinnan rd 10 med 2-dagars så det är nog lite olika tror jag. Rd 7 idag som sagt.. Bra med illamåendet där;)
    Fast illamåendet beror nog på vaggisarna är ju bara på RD3 jag plussade på RD 8 sist, men då var det på em och hade ju inte testat tidigare men kanske det hade synts dagen innan..... vet inte när jag ska testa. Mina minus ruvningar har börjat med spottings dag 10 och mens dag 13
    Så vill nog testa senast på onsdag. Tar hellre ett minus på stickan så man är förberedd när mensen kommer...om den gör det  
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Min borde ju fästa snart.... sist tror jag ja kände när den gjorde det... om man kan känna sånt

♥♥♥
  • Vädur 78
    Olivia3mars skrev 2011-09-01 18:15:42 följande:
    Happ, nu kom det lixom brunlilafärgat crinonejox. Ser ut som det brukar göra nån dag eller två innan mensen kommer igång.

Varför blir det inga plus här nu?? :(

Ikväll ska jag proppa i mig godis å mysa i soffan, så gott det går. Så det så.

Kram och hoppas någon av er plussar snaaaart!
    Kramar om!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-09-02 17:28:44 följande:
    Hur mår ni kära medsystrar? Jag känner ingenting och testade neg i morse också.
    Hoppas på att få börja behandling på nästa mens eller måste man vänta en imellan tro? Hur hårda är dom? På min förra klinik fick vi vänta en cykel i början men efter några försök så fick vi välja själva. Hatar hatar hatar att vänta!!! Allt är en evig väntan bara känns det som...
    Nej vad tråkigt massa kramar! 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa skrev 2011-09-03 10:21:54 följande:
    Mensen kom i dag. Bläääää!!!! Fy vad jag är trött på den här skiten, allt känns lönlöst.
    Å nej dumma mens Att det ska vara så kämpigt för er. Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-09-03 10:26:40 följande:
    Hej alla töser! Verkar inte bli så många pluss som vi hoppats på.... Rynkar på näsan Men än är ni ju flera som ruvar som får väga upp det!

Nu till min "blondin"-fråga: När ska man sluta med vagitorierna och tabletterna? Försöken jag gjort tidigare då har mensen kommit dag 12 och 13, alltså innan TD. Och Idag är jag på BIM+2 och har fortfarande inte fått nån mens. Och givetvis helt blanka teststickor. Ska jag sluta med all medicin nu då? Reagerar inte kroppen själv så att mensen kommer?? Känns konstigt att bara sluta....

Hoppas ni har något bra svar!!

Kram till er!

P.S. Har bokat bröllopsresa till Kap Verde i vinter, all-inclusive, vid stranden, 8 dagar....... Solig
    De säger väl att man ska hålla på till TD men jag har slutat när mensen kommit och det har varit en dag innan TD och då har jag testat minus med. 
    Du har haft din testdag från CA? I så fall ska du sluta
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-09-03 10:26:40 följande:
    Hej alla töser! Verkar inte bli så många pluss som vi hoppats på.... Rynkar på näsan Men än är ni ju flera som ruvar som får väga upp det!

Nu till min "blondin"-fråga: När ska man sluta med vagitorierna och tabletterna? Försöken jag gjort tidigare då har mensen kommit dag 12 och 13, alltså innan TD. Och Idag är jag på BIM+2 och har fortfarande inte fått nån mens. Och givetvis helt blanka teststickor. Ska jag sluta med all medicin nu då? Reagerar inte kroppen själv så att mensen kommer?? Känns konstigt att bara sluta....

Hoppas ni har något bra svar!!

Kram till er!

P.S. Har bokat bröllopsresa till Kap Verde i vinter, all-inclusive, vid stranden, 8 dagar....... Solig
    Härligt med Kap Verde
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mmiaa: När har du testdag? Håller tummar och tår!!

Majsanna: Håller tummarna för att det är positiv mensvärk du kände..... 

Jag är på RD 6 och känner inte så mycket alls man försöker ju jämföra med tidigare ruvningar men tycker inte den är lik varken minus eller plusruvning, vet inte när jag ska tjuvtesta heller... men blir väl i morgon eller på tisdag skulle jag tro....får väl sova på saken.... 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-09-05 08:16:25 följande:
    Vädur: mina symptom skiljde sig från den första gången vi plussade (mf) till den här gången när vi plussade. Så det behöver ju inte alls vara samma symptom. Eftersom jag också jämförde, så var jag väldigt övertygad om att vi misslyckats och var på dåligt humör flera dagar innan TD... Helt i onödan!
    Hoppas hoppas för dig!!!
    Tack söta du

♥♥♥
  • Vädur 78
    mmiaa skrev 2011-09-05 14:57:27 följande:
    Jag har testdag på onsdag, tänkte försöka hålla mig från att testa tills dess. Ingen blödning än men min magkänsla säger mig att det är progesteronet + progynontabletterna som skjuter upp den....vi får se på onsdag.
    Våra tankar finns redan till nästa försök, får väl vila någon månad och sen göra nästa FET, bara hoppas att den sista vi har i frysen klarar upptiningen, annars blir det ju att avbryta och så göra ett helt nytt försök sen.
    Håller tummarna! Men skönt att ha en plan om fortsättning, jag är likadan
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19